Gå til innhold

Ang. el-test og merkelige tilstander.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvaaa er det som foregår,,,, Jeg hadde en SA for en og en halv måned siden. Det var vanskelig å finne el etter dette, jeg hadde ikke el da jeg trodde jeg hadde det første gangen etter SA'en. Da det begynte å kjennes ut som el igjen, ca 14 dager etter dette tok jeg en el-test, og joda den var positiv.

 

8 dager etter dette fikk jeg noe menslignende greier, 6 dager før tanta egentlig skulle kommet, ikke friskt blod men det virker mer som "rester" av noe slag. Og ikke nevneverdig mye,,, I går, 9 dager etter el fant jeg ut at jeg skulle ta en el-test igjen og den var positiv! Hvordan kan dette ha seg? Har tatt gravitest også men den er negativ. Har egentlig IKM nå på onsdag skal jeg gå ut ifra da jeg testet positivt på el den første gangen..

 

Brystvortene har blitt merkbart sårere i løpet av dagen i dag og siden helga har jeg vært veldig kvalm i korte perioder. Er slapp i det hele tatt men dette kan jo være influensa også for alt jeg vet....

Men synes alt dette er litt merkelig! Håååper at jeg er gravid,,!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke jeg, men det er jo vanlig å få positive eggløsningstester når man er gravid.. Lykke til uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...