en mamma:) Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 jeg har igjen 3 uker til termin, men babyen ligger visst fortsatt høyt... er d noen som har vært i samme situasjon, men som har født kjapt etter lell??? er så sliten:(
*guttemamma* Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Med 1. mann fikk jeg bekreftet at han var festet 4 dager før fødselen 14 dager før termin. Jeg gikk rundt å ventet på at magen skulle synke som alle pratet om, men følte at det aldri skjedd med meg. Han lå også høyt hos meg. Fra første ri til han var ute tok det 1t og 45 min. Så ting kan skje fortere enn vi aner.
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 hei. min nr2 var også høyt oppe. på fødsels dagen var jeg på undersøkelse fordi jeg trodde det var igang. jordmor som undersøkte klarte ikke å kjenne babyens hode.. om et par tre dager mente ho.. halvtimen senere var jeg i full fødsel og hele fødselen varte i en time og tre kvarter.. så kan gå veeeeldig fort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå