to søte små Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Hva er favorittleken akkurat nå hos dere??? Noen tips?? Jeg har såvidt begynt å tenke på julegaver:o)
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 ALt som har med sjørøvere og "cars" å gjøre... Går endel i spiderman åsså.... ja, og briotoget og dissa transformers-greiene.... han er 4 og broren på 2,5 digger det meste av det han å=)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Nå har jeg riktignok en på 5, men jeg ser fra barnehagen at de har ganske like interesser i denne aldern. Det er og har vært mye Cars ja. Det siste halvannet årene, men det begynner å dabbe av nå. Turtles er veldig populært. En del av barna er også veldig opptatt av Jack Sparrow (sjørøver). I barnehagen hos oss er ALLE gutta opptatt av fotball. De skal ha fotballdrakter og fotball og spiller hele dagen. Hjemme går det i Playstation og Nintendo DS i tillegg til disse andre tingene så klart. Lydbøker er veldig populært her i huset og poden hører alltid lydbok før han legger seg. Lykke til med julegaveshopping! Jeg er i gang jeg også ) Moro!
Venter på 3_de spire Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Traktorer, gravemaskiner og lastebiler fra den tyske lekeprodusenten Bruder. www.bruder.de "Cars" er fortsatt populært "leksebøker", finne like og lime klistremerker o.l. Lydbøker er pop Lykke til med gavehandel!
twoboys & a girl Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Biler, tog, baner, lego, lage smykker, klistremerker, tv og pc spill, musikk, klinkekuler, bøker...
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 biler, gravemaskiner, traktorer, fly, båt og lastebiler. kaptein sabeltann og tegnefilmer
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Elias Kaptein sabeltann brio togbane Gravemaskiner, lastebiler ol Sparkesykkel Musikk Bøker Ja, dette er min gutt på snart 3 år opptatt av for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå