Gå til innhold

dere med guttet på 3-4 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er favorittleken akkurat nå hos dere???

Noen tips?? Jeg har såvidt begynt å tenke på julegaver:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ALt som har med sjørøvere og "cars" å gjøre... Går endel i spiderman åsså.... ja, og briotoget og dissa transformers-greiene.... han er 4 og broren på 2,5 digger det meste av det han å=)

Skrevet

Nå har jeg riktignok en på 5, men jeg ser fra barnehagen at de har ganske like interesser i denne aldern. Det er og har vært mye Cars ja. Det siste halvannet årene, men det begynner å dabbe av nå. Turtles er veldig populært. En del av barna er også veldig opptatt av Jack Sparrow (sjørøver). I barnehagen hos oss er ALLE gutta opptatt av fotball. De skal ha fotballdrakter og fotball og spiller hele dagen. Hjemme går det i Playstation og Nintendo DS i tillegg til disse andre tingene så klart. Lydbøker er veldig populært her i huset og poden hører alltid lydbok før han legger seg. Lykke til med julegaveshopping! Jeg er i gang jeg også :o) Moro!

Skrevet

Traktorer, gravemaskiner og lastebiler fra den tyske lekeprodusenten Bruder. www.bruder.de

"Cars" er fortsatt populært

"leksebøker", finne like og lime klistremerker o.l.

Lydbøker er pop

Lykke til med gavehandel! :)

Skrevet

Biler, tog, baner, lego, lage smykker, klistremerker, tv og pc spill, musikk, klinkekuler, bøker...

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

biler, gravemaskiner, traktorer, fly, båt og lastebiler.

kaptein sabeltann og tegnefilmer

Skrevet

Elias

Kaptein sabeltann

brio togbane

Gravemaskiner, lastebiler ol

Sparkesykkel

Musikk

Bøker

Ja, dette er min gutt på snart 3 år opptatt av for tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...