ApriIbaby Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Du ødelegger slankingen min.... Får så lyst på varm kakao hver gang jeg "ser" deg :-)))) *s*
Gjest Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Jeg??? Jeg skifte nick??? Aldri i verden!!! :-)) Du kan da vel bare rulle inn..... ;-) Kok deg kakao av skummet melk, du, vennen.... Det smaker sikkert (nesten) like godt... Sorry, søknad avslått!
ApriIbaby Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 Ja,ja....da får du vel bare fortsette å sette selvdisiplinen min på prøve :-)) *S* fint nick forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå