Gå til innhold

finner ingen livmor

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kjenner og kjenner nederst i magen min, men kan ikke kjenne noen livmor. syntes det er like mykt der nede som det alltid har vært! det eneste er at det er litt ømt der når jeg klemmer... jeg er litt over 15 uker.. dette stresser meg veldig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg klarte ikke og kjenne den før nå nesten,, nå er den over navlen og mere synlig:)

tror ikke du skal bekymre deg,. legen min gadd ikke begynne og kjenne etter den før i uke 15-1.

han sa attdet var ikke så lett og finne den før da,, og han er lege:)

men ring jordmren din så kan hun finne den:)

Skrevet

Når du ligger på ryggen skal du begynne oppe på magen og kjenne nedover. Der det begynner å bli litt hardere enn resten av mangen begynner livmoren. Det vil være litt under navlen din i uke 15.

Ellers blir det mer tydelig etter hvert, utover i svangerskapet.

Skrevet

men det jeg ikke helt skjønner er hvorfor jeg da er helt hard under navlen, mens nederst er jeg helt myk... skulle jo tro jeg skulle være hard da hele veien opp til der det hardest??

Skrevet

livmoren går liksom litt inn igjen når den går nedover vist du skjønner:)

litt vanskelig og forklare men på babyverden.no er det bilder av bebien inni i magen og der kandu se hvordan livmren ligger inni der:)

jeg er i uke 27 og magen er hardest rundt navlen, og mykere helt nederst:)

Skrevet

He, det veit jeg ikke men en teori er at morkaka og ungen som regel "henger"fast øverst i livmora og derfor er du hardest øverst. Og livmora ligger jo litt inne i oss da, ikke helt nede ved beinet

Skrevet

Jeg kjenner den kunn når den strammer seg... F.eks ved orgasme... For da blir den hard.. ellers så kjenner jeg ingen forskjell.. hehe.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...