velsignet med to Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 ...ellers hadde jeg nok blitt gående en hel mnd uten penger nå. Gikk ut i permisjon for en uke siden, å tenkte jeg skulle ringe for å høre hvordan alt med utbetalinger og sånt fungerer. Og der hadde de ved en feil satt feil dato, slik at utbetalingene mine egentlig skulle startet i slutten av oktober. Men snille dama fikk endra det slik at jeg får penger nå iløpet av uka heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå