Athina' Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Fortell hvordan du syntes det var på medicus og om opplevelsen å sånn når du er ferdig i morgen da, for jeg er så spent på om det er som jeg forventer at det er og om kvaliteten på bildene er bra(som på bildene til kvinneklinikken.no). Og de sa til meg at det også var 4D og at man fikk cd så det lurer jeg også litt på :-) Lykke til i morgen :-)
Athina' Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 dytter litt til for jeg er så spent :-)
Athina' Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2007 Å jeg håper du kommer inn på bim i kveld for jeg må dra så tidlig herfra i morgen tidlig for å komme meg til timen på medicus, og skulle gjerne ha hørt hvordan det var :-)
Håpefull mamma Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Heisann... ja i dag var jeg på 3d ul, og det var en fantastisk opplevelse. det var som forventet ja, men det jeg synes er dumt er at det ikke varte så lenge. kunne godt kikket på jenta mye lengre:) fikk med meg 3 fine klare bilder, og dvd kommer i posten om noen dager. så at jenta strakk seg og gjespet, suttet på totten, og "vinket" til oss. gled deg:)
Athina' Skrevet 25. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2007 Så flott da, nå gleder jeg meg enda mer :-) Hvorfor får man ikke flere bilder? Og hva er det på den dvd'n som kommer i posten? Snutter å flere bilder?`Hvor lenge varte timen, og hvor mye av timen pågikk i 3D? Prøvekluten sa at hos henne var det mye i 2D og lite i 3D. Og til slutt, var bildene klare så man kunne se ansiktet godt? Gleder meg til å se det skjønner du :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå