Blue Lady Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 I natt sov Mina i 7,5 timer UTEN mat. Kjempedeilig det altså, klager ikke, men lurer bare på hva jeg bør gjøre mtp. amming. Bør jeg stå opp å pumpe meg? (da er liksom poenget borte med at hun sover så lenge..) Kan jeg miste melka? Var egentlig ikke så spreng når vi våkna, men hadde mer enn nok melk til henne da. Hva gjorde dere når babyen begynte å sove lenge på natta? Hun er 7 uker i dag
LegallyBlond Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Du mister ikke melken, de fleste tilpasser seg godt barna sine spisevaner. Leste nettopp på vg.no at barn under 3 mnd burde ammes om natten, men at det ikke var så viktig om barna spiste bra på dagen, vokste bra og la bra på seg. Så om hun vokser som hun skal ville jeg bare sovet om jeg var deg =)
krabbetrollet Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Min eldste sov mange timer sammenhengende fra ca 9 uker. Mista ikke melka av det, nei.
Blue Lady Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 Hun har lagt på seg over 300 g i uken siden hun ble født, så vektoppgangen har vørt super. har ikke veid henne siden hun begynte å sove så lenge, men tenker jeg drar på helsestasjonen til uka å veier henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå