Gå til innhold

Skadet seg i munnen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten knott på 7 mnd som holder på å få tenner. Har fått de to i underkjeven alt. Men nå har han skadet seg på en eller annen måte i munnen... på forsiden av gommen i overmunnen... kan se rett inn på tanna der..som ennå ikke har vokst frem.. tannkjøttet har lisom blitt litt borte.... uff ... Noen som har opplevd det samme? Det virker ikke som han er noe plaget av det i det heletatt da...

 

Skal til tannlegen med han i morra.. men ville høre her om det er noen som har opplevd det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...