Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg har en liten knott på 7 mnd som holder på å få tenner. Har fått de to i underkjeven alt. Men nå har han skadet seg på en eller annen måte i munnen... på forsiden av gommen i overmunnen... kan se rett inn på tanna der..som ennå ikke har vokst frem.. tannkjøttet har lisom blitt litt borte.... uff ... Noen som har opplevd det samme? Det virker ikke som han er noe plaget av det i det heletatt da... Skal til tannlegen med han i morra.. men ville høre her om det er noen som har opplevd det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå