Lille trille satt på hylle Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Etter over 4 år med prøving har vi endelig klart det:D Er så glad. Tok en test i går som var svak positiv, men det tok en stund... I dag tidlig tok jeg en ny cb, der krysset kom opp med en gang. Fant ut at det måtte være feil¨,så jeg tok en digital samtidig. Forventet at det skulle stå:inte gravid, men det gjorde det ikke. Det sto GRAVID nesten med en gang. Det er helt utrolig. Skal vente litt med å fortelle venner det, men måtte bare si det her inne. Har byttet nick, da det sikkert er flere av mine venner som vet hva jeg kaller meg for her inne. Til dere som sliter;IKKE GI OPP!!! Det kommer når man minst aner det:D stor klem til dere alle. Og jeg må vel sende litt av det babystøvet jeg så mange ganger har forsynt meg av; ) **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Gullblomst Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper jeg blir like heldig en dag. *Grabber til meg alt babystøver *
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 ÅÅÅÅÅ....FANTASTISK!!! gratulerer masse!!!!
snart-en-liten-spire? Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Gratulerer så utrolig masse!!!! Kos deg med den lille spiren du har i magen:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 ÅÅÅ gratulerer sååååååå mye!!!!!! Kos deg masse med den voksende magen. Lykke til med svangerskapet. Suger til meg litt babystøv jeg:)
Lille trille satt på hylle Skrevet 24. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2007 Takk:) Håper den holder seg der inne til jeg sier det er greit at den kan komme ut.hehe. Lykke til alle dere også=) ******************************************************************************************************************************************************************** sender litt mer babystøv slik at det er nok til alle.hehe *******************************************************************************************************************************************************************
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå