Gå til innhold

Er det bare jeg som har en liten unge? (vekt og lengde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følger kurven sin perfekt, så er ikke bekymret på noen måte, men er jo så liten.

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Du er nok ikke den eneste med liten unge.

Jeg har også en liten skatt her. Han er 8 uker på onsdag, og vekta er vel ca 4300.. og han er ca 54 cm lang.

Skrevet

Vår lille skjønne er også liten.

Hun er 11 uker og 4,4kg - 53cm lang

Skrevet

Har ei bitte lita tulle jeg også. 5mnd. 61cm og 5010gr.

Skrevet

Tror de med store babyer er stolte av det, og mange med små ikke roper så høyt. Gjennomsnittet her inne ser i hvertfall mye høyere ut ennm på landsbasis. Jeg er egentli glad ikke jenta mi er så veldig stor, lettere å bære på henne...

3 mnd, 57 cm, 4800 g. Liten, men følger kurven sin veldig fint:)

Skrevet

Hm, vesla mi er nesten et år, og 71 cm lang! Veier ca 8 og et halvt kilo. Følger kurven, den nederste, og er veldig glad og fornøyd. Det er mange fordeler med små babyer, som noen her sa er de lette å bære. Dessuten er de skikkelig babyer litt lenger...

Skrevet

Jente mi er kort, hun er et halvt år og er 64 cm med god vilje, Store bror er enda mindre, hanm bruker fortsatt 86 i klær og blir 3 år om to måneder. veier ca 13 kilo,

De vokser nok opp etter hvert, vi er ikke korte, verken far eller jeg.

Får brukt alle klær lenge da, det er jo postitivt;)

Skrevet

Jenta mi var 4720 og 53 cm på 3 mnd kontrollen. Liten da hun ble født og fortsatt liten men vokser litt hver dag......

Skrevet

har og liten knert.. på 5 mnd kontrollen var han 63 lang, og 6220 gr ;) følger sin egen kurve, men jeg fikk beskjed om å passe på... :S føltes nesten som ho trodde jeg ikke ga ungen mat... ennå han spiser masse :)

Skrevet

Hehe... er vel ingenting. Min datter er 10uker og veier 2800g.47cm:) men 7 uker for tidlig født da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...