ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg har begynnende svangerskapsforgiftning.=( Passer kjempe fint når mannen min er å reiser (NOT) Han kommer jo hjem i morgen kveld/natt da. Hun ville ringe sykehuset, men da sa hun at da ville hun bare fått beskjed på å strippe meg og ettersom mannen min er ute å reiser så fant vi ut at vi skulle vente med det til i morgen. Så jenter, i morgen blir jeg strippet. Har nå fått beskjed på å ta det HELT med ro og hvis jeg skulle merke noe antydning til hodepine eller annet ulumskheter så måtte jeg ringe sykehuset med en gang.
mamma til s@lma Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Stakkars deg, dette var ikke akkurat den beste beskjeden å få, spesielt når du er alene hjemmet. Hvis der er noe trøst, så spurte jeg legen min om svangerskapsforgiftning på siste kontroll ( jm sa til meg at det er større risiko for det nå på slutten , er 38+ 3 i dag ),og da sa han at hvis det dukker opp så sent så er det ikke så alvorlig som hvis det hadde kommet tidligere.. Krysser fingrene for deg og det lille, det går sikkert bra lykke til.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Hva er å bli strippet??? Hørtes utrolig ubehagelig ut....
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 Nei, ikke sant.=( Da er vi nesten helt likt vi da. Jeg er 38+2 i dag. Jeg er jo moden og har 2 cm åpning da. Så jeg er ganske spent på om den strippingen gir utslag med en gang eller om hvor lenge jeg må vente før det skjer noe. Blir vel ikke så mye søvn på meg i natt selv om jeg fikk beskjed på å legge meg tidlig. Sover dårlig fra før av også.
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 Er ikke helt sikker, men tror de røsker litt oppi der. Tror kanskje det er et punkt som de prøver å stimulere frem rier. Aner ikke om det er ubehagelig, men har jo selvf. hørt litt av hvert her.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 jeg har hørt de strekker på den åpningen du allerede har jeg...for å få den større
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 24. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2007 Ok. Høres jo ikke noe godt ut da, men men. Får jo bare se i morgen hvordan det er .
Vestlandske meierier A/S Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 hun stikker en finger elr to opp i livmorhalsen og tøyer ja. irriterer litt og fremprovoserer muligens rier! Lykke til, håper mannen rekker hjem:)
*1+1=2 små* Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 hvordan kjenner du igjen om du har svangerskapsforgiftning? Lykk til, det ordner seg:)
entus Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Stripping vil si at jordmor løsner fosterhinnene fra livmorveggen rundt åpningen. Dette stimulerer livmoren og skal selvfølgelig kun utføres om man er moden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå