Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg har nå lest på pakningsvedlegget om alt som kan gå galt. Burde det utskrives valium sammen med spiral?
Lilly 79 Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Skal du sette inn spiral? Uff, jeg burde holde kjeft, men jeg ble steril av spiral jeg. Og jeg angrer så inn i HÆLVETTE på at jeg satte den inn! *sorry* ikke meningen å la det gå utover deg:-)
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 Kan du ikke lese, da? Jeg sa jo at jeg nettopp hadde satt den inn. Det der var unødvendig å si når jeg nettopp har lest om perforering og det som verre er, og formelig kjenner at armene gnager seg gjennom veggene. Sorry my ass!
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 Har du valium er du forresten tilgitt...
Lilly 79 Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Nei desverre. Men jeg har vival? Værste av alt at det er het sant:-(
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 24. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2007 Hvor lenge etterpå var det? Er det sånn at risiko for ting og tang reduseres med tid?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Spiral er en måte og ta veldig tidlig abort på.Nekter et befruktet egg å feste seg.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 24. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2007 Jeg vet. Offerritualer krever et og annet offer. Det går til et godt formål.
Lilly 79 Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Jeg ble det vel veldig fort... Men visste det ikke før årevis etterpå, da vi prøvde. Jeg syntes spiralen var ubehagelig, og gikk for å ta den ut. Legen oppdaget et rift etter den (Noe som er ganske vanlig som jeg forsto) og det riftet har verket slik at egglederene ble potte tette. Det ble en kostbar spiral, den har kostet meg over 150.000 hittil:-(
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Uff, det var trist å lese, Lilly. Har spiral selv som jeg har skrevet tidligere at jeg ikke er fornøyd med. Verker hos meg også - uff, blir vel steril jeg og da.. Til HI; det meste av smerten gir seg etter et par dager. 2 paracet tok unna de verste toppene for meg.
Tally Skrevet 24. september 2007 #11 Skrevet 24. september 2007 Hvis du synes at du enda kjenner den etter en ukes tid (eller mer), så kan det være at den ikke sitter helt som den skal. Da kan du få legen eller gynekologen til å justere den. Jeg fikk vondt i høyre hofte og nedover foten. Da lå spiralen og presset mot noen nerver . Men det var fort justert.
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 24. september 2007 #12 Skrevet 24. september 2007 Justerte de samme sprialen, så du slapp å ta den ut?? Min ligger visst som den skal (tatt UL), men den er fremdeles vond etter flere mnd innabords.
Tally Skrevet 24. september 2007 #13 Skrevet 24. september 2007 Ja, hun bare justerte plasseringen på den. Hvis jeg skulle få mer vondt så skulle jeg ta UL, men jeg har heldigvis ikke kjent noe mer til den.
Huldretuss Skrevet 24. september 2007 #14 Skrevet 24. september 2007 Jeg har hatt spiral to ganger. Blødde nesten hele tiden, hadde alltid vondt, og ble gravid begge gangene! Lykke til med spiralen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå