Kirsebæra Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 har noen jeg da... close to home akutten shark hva med dere?
Gjest Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Prison Break Friends Seinfield king of Queens
stinky-monkey Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Akkurat nå er jeg hekta på Grey's Anatomy. Ellers liker jeg Anna Phil, CSI, Criminal Minds, Friends, Kongen av Queens, Gilmore Girls, Providence, og mange andre :-)
Kirsebæra Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 oh ja, kongen av queens, according to jim, CSI og NCIS!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 ONE THREE HILL!!!!! ingen over..ingen ved siden;) ellers er det jo hmm... simpsons kongen av queens (Love it!!) family guy friends seff!!! =) tja.. kommer ikke paa flere i farten;)
Kirsebæra Skrevet 24. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2007 å herregud ja, OTH!!! glemte jo den også! venter på neste sesong jeg!!!
Pudding06&Spirepire Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Jordmødrene Jakten på kjærligheten 71grader Nord Skikkelig norskt detta her...
juddellihuddelli Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 CSI Sex og singelliv Gilmore girls Friens Greys Anatomi OTH Once and again
Kirsebæra Skrevet 24. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. september 2007 og ja, jordmødrene så klart!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 24. september 2007 #13 Skrevet 24. september 2007 PRISON BRAKE og et stykke lenger ned på en klar andre plass- sopranos så kommer alle de gode, frustrerte fruer greys anathomy sikkert flere- ja må si jeg bare MÅ ha med meg jordmødrene også
Gjest Skrevet 24. september 2007 #14 Skrevet 24. september 2007 Friends, HELT KLART! Ingen bedre serie er laget noen gang
WWJD Skrevet 24. september 2007 #17 Skrevet 24. september 2007 Lost greys anatomy gilmore girls criminal minds
Gulosten™ Skrevet 24. september 2007 #21 Skrevet 24. september 2007 Klikker rett på "svar" uten å lese svarene til de andre... Friends & Grey`s Anatomy! Ingen over, ingen ved siden!
¤MegOgMini¤ Skrevet 24. september 2007 #22 Skrevet 24. september 2007 Weeds Frusterte fruer Greys anatomy Home and away :D SEINFIELD SIMPSONS hmmmmm *tenke*
Sessa ruger igjen... Skrevet 24. september 2007 #23 Skrevet 24. september 2007 FRIENDS - Ingen over ingen ved siden!!! Har alle sesonger på dvd og holder på å se gjennom alle for andre gang på to år... tar litt lenger tid denne gangen, med barn og det hele... var litt lettere å se alt da jeg var gravid.
mamma til K & M :-) Skrevet 24. september 2007 #24 Skrevet 24. september 2007 Prison Break og den alle beste noen gang "SEX AND THE CITY" savner den endå...
fleXibel Skrevet 24. september 2007 #25 Skrevet 24. september 2007 Weeds The 4400 24 Csi Criminal minds Prison Break King of the hill Family Guy American dad Firefly Eureka Ghost Whisperer Jericho Lost Supernaturel X-Files Friends Joey Titus My name is Earl Heroes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå