Gå til innhold

Rosa helikopter

Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mia har blitt et rosa helikopter. Hun fekter vilt med armene og spesielt når hun henger i Babybjørn. Om man går bak meg så ser man en dame med to rosa propeller foran som spinner i hundre. Får mange blikk og kommentarer av det, folk holder jo på å le seg ihjel. Også har hun begynt å si noe som høres ut som "hæh!?!" så folk snur seg og lurer på hvem som sa det. Jeg prøver å finne pokertrynet, men det rosa helikopteret avslører oss :-)

Når hun skal sove - gjerne på dagtid - så holder hun også på sånn i sengen, tar tak i kaninkluten og gir han regelrett rundbank. Rundt og rundt går de små armene. Holder deres barn på sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe artig, synes jeg ser deg i butikken med pokertrynet og Mia som fekter med armer og bein hehe

Hun er jo så herlig!

Camilla har en tendens til å skulle denge en del av lekene sine. Og da spesielt uroen som henger over lekegrinda...med det resultat at alt blir hengene på skeiva :-)

Skrevet

Hehehe! Så artige dere må se ut i butikken! Amanda holdt også på sånn en kort periode. Og lekene her får ganske mye juling de også!

Skrevet

Hehe, kanskje hun letter snart? Har jo sett henne og det er jo bare så søtt. Jeg skulle gjerne hatt en mellom ting mellom Ericas knyttede hender og Mias fektende hender.

Hun er jo så søt med helikopterbevegelser og artige lyder. Nyt det!

Erica slår og kaster sine leker, skikkelig langt også. Bare moro det!

Skrevet

He, he synes jeg ser henne :)

Her er det mest beina det fektes med. De går som propeller innimellom og da fortere jo trøttere vesla er.

Skrevet

He he.. jeg ler så jeg rister. Klarer liksom å se for meg den lille propellen du har på magen.. (snart letter dere begge!)

Matteo har nok ikke så ekstremt fektende armer, men når han blir ivrig så går ben og armer som trommestikker. Pappa mener han bare øver seg på å bli en god fotballspiller (egentlig ikke noen bombe at en slik kommentar kommer fra han)

Her får leker og bamser bank så det holder, og innimellom så ser det ut som at han prøver å rive dem i stykker med gommene (i mangel av tenner) - Han kaster seg over lekene med munnen og gyver løs med et vræl.

Skrevet

Hehe, du har ikke lest for mange bøker om Karlson på taket for henne?

Herlig det med litt bevegelse:) Sebastian er gjerne litt hardhendt med lekene sine han også. Av og til så ser det ut som han rett og slett grisebanker dem, gjerne samtidig som han biter, strekker hals og lager knurrelyder. Ikke prøv deg på puppen min tenker jeg da:)

Skrevet

Søren og, nå får jeg ikke den teite sangen ut av hodet:

I et rosa helikopter, skal jag flyga hem til deg,

I et rosa helikopter, mellom .......nananana (kan ikke mer)

Så vidt jeg husker så var den en landeplage for noen år siden. To små svenske jenter........ noen andre som har fått den på hjernen nå?;)

Skrevet

takk skal du ha!!! Nå har jeg også fått den i hodet....og jeg som ikke huska teksten.....arrrg

hehe

Skrevet

Hei.

Kan se dere for meg ja. Flirer her jeg sitter. Mathilde bruker mest venstre armen så vi lurer faktisk på om hun er keivhendt. Ellers liker hun også å kaste leker om dagen. Spesielt å dra ting ned fra bordet så mamma eller pappa må plukke det opp.

Skrevet

He he, for et moro innlegg! Har jo sett henne i action, og må si jeg er imponert! Hun er en sterk og aktiv dame. Spent på hva Mia blir når hun blir stor. Tror hun kan gjøre det stort innen rytmisk sportsgymnastikk. Men de har vel ingen øvelse som innebærer banan enda, men det kan jo komme innen den tid:-)

Maja holder nok ikke på slik, men mye andre bevegelser og rare lyder. Det er mye underholdning i disse små!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...