Maja-Kaja Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 heisann jenter. jeg skulle hatt mensen for 2 dager siden. den er aldri forsen, men den kom en dag forsent. det var ingen vanlig mensen som kom i går, men bare noen dråper som kom. I dag har jeg hatt brun utflod. kan man ha det når man er gravid? og før den blødningen i går og den brune utfloden i dag har jeg hatt mye hvit utflod. kan det være sjangse at jeg er grvid? vurderer om jeg skal kjøpe gr. test eller ikke, ettersom det er gaznske langt til nærmeste åpne apotek. blir så glad om noen svarer.
nr2-imagen:) Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 hmm.. vanskelig å si.. Hadde vel vært lurt å ta en test viss TR ikke kommer skikkelig. Besill på nettet! billige-tester.no
Maja-Kaja Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 ja, jeg vet. veldig vanskelig. det som var så rart var at jeg blødde i 3 dager så mye som jeg pleier å blø når jeg har mensen. det gjorde jeg 6 dager etter EL. tror kroppen min er helt skrullete for tiden, så tviler egentlig veldig på at jeg er gravid. derfor er det så kjipt å dra helt til apoteket for å få en negativ test. men siden det er så vanskelig å si, så burde jeg vel kjøpe tester:) tusen takk for forslaget om de på internett. hvor lang tid tar det før de kommer, og kommer de diske i postkassen? jeg deler nemlig postkasse med noen andre som ikke skal vite at jeg tester meg:P
kona til Pondus Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Hei! Jeg vet bare at brun utflod IKKE UTELUKKER graviditet. Jeg hadde brun utflod i nesten 4dg jeg ved min forrige graviditet.. Krysser fingrene for deg jeg:) Helt sikker kan en jo ikke vøre før krysset vises:)
nr2-imagen:) Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Den kommer diskre ja. Står ingenting om hva det er uttenpå. Sendes en dag etter besillt.
Maja-Kaja Skrevet 24. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2007 tusen takk Ann! da tror jeg at jeg bestiller det:) og tusen takk til deg også kona til Pondus:) setter pris på at du krysser fingrene for meg, hehe. Er også godt å høre at du hadde brun utflod i 4 dager selvom du var gravid. da er det jo håp:) Hvis jeg er gravid skal jeg og typen feire det på restuarant i morgen, vbig horn steak house, men da må jeg vel spise helstekt kjøtt hehe, men det overlever jeg:) Krysser fingrnee for at alle dere prøvere!!!!! lykek til alle sammen:)
Dette skal gå bra Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Du som hadde brun utflod i 4 dager, kom dette når du egentlig skulle ha mensen? Og testet du positivt på graviditetstesten like etter? Du skjønner, jeg fikk brun utflod ica. 4 dager nesten en uke før jeg forventet mensen denne gangen. Dagen da jeg egentlig skulle ha mensen var jeg ferdig, og jeg testet for å se, men testet negativt. Jeg har vært gravid to ganger før, og ikke opplevd dette, men nå håper jeg inderlig å bli gravid igjen raskt, og leter etter tegn. Dette kan jo umulig kvalifisere som mensen, samtidig som jeg føler det nesten som om det er EL som nærmer seg nå (kun 2 dager siden forventet mens). Virker som hele kroppen min er i ulage.
Rafi Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Jeg lurer på akkurat det samme. Jeg starta med litt brun utflod på fredag, og hadde litt lørdag. Søndag omtrent ingenting, i dag litt, og i morgen har jeg ikm. Men jeg får vel bare vente til i morgen å se, er vel ikke annet å gjøre mulig den ikke kommer før onsdag heller. Men liker å holde liv i håpet om å være gravid så lenge jeg kan
Maja-Kaja Skrevet 24. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2007 er uutholdelig å ikke vite. jeg skal teste meg i morgen rett etter skolen. gruer meg og gleder meg på en gang. jeg gleder meg, fordi jeg hater å ikke vite, og når jeg tester meg får jeg jo vite om jeg er dte eller ei. gruer meg i tilfelle testen er negativ:( jeg håper så inderlig at jeg har en liten jente eller gutt i magen. blir deilig å få ta testen. håper på et positivt svar for oss jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå