Gå til innhold

Hvordan fungerer innvendig UL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan forklare meg det? Har time til gyn på onsdag. Ville gjerne ha UL, siden jeg er litt bekymret. JM sa da at hun kunne ta innvendig UL.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært på flere innvendige ultralyder. Du blir plassert i en gu-stol, de fører inn et ultralydinstrument inn i skjeden og så ser du samtidig på skjermen ved siden av hvorda det ser ut innvendig. På innvendig ultralyd kan de blant annet se morkaka og foreta målinger på hvor den ligger i forhold til babyen osv... Det er ikke ubehagelig og de gynekologene som har gjort Ul på meg har vært veldig flinke til å forklare og vise meg på skjermen hva som er hva... Lykke til!

Skrevet

Har også vert på flere innvendige ul er. synes ikkje det har vert ubehagelig, syntes det var litt rart første gangen, men den følelsen forsvant med en gang jeg så den lille på skjermen, det var en fantastisk og veeeeldig beroligende følelse;) Du ser også fosteret mye bedre med innvendig ul enn med utvendig ul;) Hvor langt er du på veg da siden du får innvendig ul???

Masse lykke til;)

Skrevet

Jeg er i min 9. uke. :)

Gruer meg litt...

Skrevet

det går nok heilt fint, det er absolutt ingenting å grue seg for;) var selv til innvendig ul i uke 7 og uke 11. så bare hjerta som banka i uke 7 men i uke 11 tok han helt av, å det var lett å se at et var en fiks ferdig baby i mini utgave, der inne;) i uke 9 så er vel babyen begynnt å bevege seg også, tror jeg. så du får nok se en aktiv krabat der inne;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...