Helnøtt med spire:) Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg føler meg gravidd ca annen hver måned hehe. Må le litt også av meg selv. Vi prøver laaangt i fra å bli gravid, meeen (nå begynner jeg igjen:) Kjenner jeg er trett hele tiden, mye vondt i hodet, hadde blødning i går som varte i 1 og en halv dag. Har hatt vondt i sida (venstre) si hmm en måned tro. Veldig sårbar, fikk vondt i bekkendet her en dag jeg gikk tur. Så konklusjon: jeg begynner å tro det jeg tror annen hver måned hehe, men denne gang skal jeg la vær å teste. Blir dyrt i legden bare for jeg tror dette hele tiden hehe.. Noen fler som meg?
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Hvis du er slapp, vondt og uregelmessige blødninger ville jeg nok tatt en tur til lege å få en sjekk. Om du ikke har vært slik før. Kan være noe hormonelt også, kanskje du trenger litt hjelp til å komme i syklus?
Helnøtt med spire:) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 Mye mulig det. Den tanken har aldri falt meg inn før faktisk. Hmm...
Helnøtt med spire:) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 Hehe, bare meg med den følelsen?
sol2002 Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Du er ikke alene om det, jeg har det også sånn. Hos meg ble det sånn etter at jeg byttet p-piller, brukte trionetta før (7år) og hadde aldri problemmer, fungerte kjempe fint, men de sluttet å selge dem så da fikk jeg Symfase og har siden hatt problemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå