<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg testet svak svak positiv med clear blue på lørdag. Tok en ny test i går, den ble negativ, men når jeg så på den nå var den positiv.... vet at det resultatet er helt ugyldig og jeg burde bare kastet testen... Men alikevel tenker jeg på om jeg er gravid... føles ut som tanta kommer når som helst Lurer virkelig på om jeg er gravid:) Det brenner i magen rundt navelen. kramper i bena, små kvalm og surrete... Kunne jeg ikke bare fårr et helt klart svar....
Gjest Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Når skal du ha mensen da ? Jeg ville kjøpt en test i et annet merke og prøvd. Lykke til.
Mor til en stor og en liten Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Har du prøvd cb digital? Jeg fikk positivt utslag på den ca. 4 dager før ikm.
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 Hei Jeg har prøvd 2 forskjellige tester. Har en vanlig test igjen. minw syklusser har variert fra 27-42 dager så litt vanskelig å si nr IKM er men det er rudt disse tidet. Nå er jeg på dag 32.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå