Gå til innhold

et lite spørsmål..


Anbefalte innlegg

Skrevet

når man planlegger å bli gravid, hvor lenge var det igjen man burde begynne på folat før man ble gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefales vel ett par måneder før man blir gravid! :) men er viktigst å begynne med en gang man finner ut at man er gravid! :)

Skrevet

ok! da er det vel ikke så lenge til jeg må begynne med folat da:)

takker for svar!:)

Skrevet

Var på helsestasjonen i dag og leste i et blad om dette.. Der stod det at det faktisk kan være for sent når man allerede er gravid.. Så dersom du prøver er det vel bare å begynne med en gang :-)

Skrevet

Begynte på det da jeg droppet pillen. Ble gravid på 3 mnd.

Skrevet

3 mnd før og hele 1.tri var det jeg leste da vi skulle prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...