tuppa prøvd lenge Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 når man planlegger å bli gravid, hvor lenge var det igjen man burde begynne på folat før man ble gravid?
nellas&storesøster :) Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Anbefales vel ett par måneder før man blir gravid! men er viktigst å begynne med en gang man finner ut at man er gravid!
tuppa prøvd lenge Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 ok! da er det vel ikke så lenge til jeg må begynne med folat da:) takker for svar!
Miss RM Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Var på helsestasjonen i dag og leste i et blad om dette.. Der stod det at det faktisk kan være for sent når man allerede er gravid.. Så dersom du prøver er det vel bare å begynne med en gang :-)
twoboys & a girl Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Begynte på det da jeg droppet pillen. Ble gravid på 3 mnd.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 3 mnd før og hele 1.tri var det jeg leste da vi skulle prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå