Gå til innhold

Odenwälder babynest dunpose...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat kjøpt meg en sånn dunpose og er veldig fornøyd. Noen andre her som har kjøpt denne typen? Noen med erfaringer??

Hadde egentlig tenkt å gå for voksi, men likte denne bedre. Litt mindre klumpete og lettere og håndtere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?????????

Skrevet

troooor det er det jeg også var å kjøpt ei dag=)er d bilde av en bamse ved hodet?tror det var et smart kjøp jeg men d vil tiden vise....men hun som solgte meg den sa klart og tydelig at jeg måtte ikke vaske den på mer eller mindre en 60 grader.kun 60 grader hvis ikke ville den farge av!!?

Skrevet

Superduper!

Syns den er helt fantastisk!

Skrevet

Jeg vil og ha en sånn med dun! Hvem har de beste tilbudene? På nett eller butikker i Oslo.

Skrevet

deter hvertfall ikke billigst i oslo.....da jeg var på babyshop skulle de 2700.- for den...ER DET MULIG????????? det er mye penger ass......

så fikk pappa den for 1900 i oslo....

jeg brukte den i fjor til sønnen min ,og skal bruke den til den nye babyen. den er kjempebra!!!

ville ikke hatt noen annen:)

Skrevet

Utrolig bra pose!!!!anbefaler den på det varmeste!! kjøpte den til sønnen vår for ca to år siden ettersom han liksom ble for stor for voksiposen..synes voksi var skikkelig klumpete.. men odenwalder er vi kjempefornøyd med!! den passer så lenge også..så nå skal vår lille i magen snart få ta over den siden storebror har slutta med vogn:)

Skrevet

Stavanger har den til 1499,- på barnashus akkurat nå, kampanje.

Skrevet

Har sjekket www.lilleprinsen.no, men der er det bare Lammy-posen som har dun. De andre står det at det er syntetisk/teknisk fyll i. Merkelig i grunn at når posene heter det samme i butikkene og på nett, at innmaten skal være forskjellig... Eller så har jeg bare ikke fått med meg at det er mange forskjellige modeller.

Skrevet

Jeg kjøpte den på tilbud hos fru lyng i går til kr.1499,- Så løøøøp og kjøp!! hehe =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...