Liten snupp + liten spire =) Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Har akkurat kjøpt meg en sånn dunpose og er veldig fornøyd. Noen andre her som har kjøpt denne typen? Noen med erfaringer?? Hadde egentlig tenkt å gå for voksi, men likte denne bedre. Litt mindre klumpete og lettere og håndtere...
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. september 2007 Ingen?????????
Mamma TB Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 troooor det er det jeg også var å kjøpt ei dag=)er d bilde av en bamse ved hodet?tror det var et smart kjøp jeg men d vil tiden vise....men hun som solgte meg den sa klart og tydelig at jeg måtte ikke vaske den på mer eller mindre en 60 grader.kun 60 grader hvis ikke ville den farge av!!?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Superduper! Syns den er helt fantastisk!
Gjest Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Jeg vil og ha en sånn med dun! Hvem har de beste tilbudene? På nett eller butikker i Oslo.
poca og Krapylet Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 deter hvertfall ikke billigst i oslo.....da jeg var på babyshop skulle de 2700.- for den...ER DET MULIG????????? det er mye penger ass...... så fikk pappa den for 1900 i oslo.... jeg brukte den i fjor til sønnen min ,og skal bruke den til den nye babyen. den er kjempebra!!! ville ikke hatt noen annen:)
Birgitte82 Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Utrolig bra pose!!!!anbefaler den på det varmeste!! kjøpte den til sønnen vår for ca to år siden ettersom han liksom ble for stor for voksiposen..synes voksi var skikkelig klumpete.. men odenwalder er vi kjempefornøyd med!! den passer så lenge også..så nå skal vår lille i magen snart få ta over den siden storebror har slutta med vogn:)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Stavanger har den til 1499,- på barnashus akkurat nå, kampanje.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 Har sjekket www.lilleprinsen.no, men der er det bare Lammy-posen som har dun. De andre står det at det er syntetisk/teknisk fyll i. Merkelig i grunn at når posene heter det samme i butikkene og på nett, at innmaten skal være forskjellig... Eller så har jeg bare ikke fått med meg at det er mange forskjellige modeller.
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 25. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 25. september 2007 Jeg kjøpte den på tilbud hos fru lyng i går til kr.1499,- Så løøøøp og kjøp!! hehe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå