Gå til innhold

Sykehusbagen er en ting...men hva med

Anbefalte innlegg

Skrevet

stelleveska???

Hva gjør den ene stelleveska bedre enn den andre? Hallo!!! Det er da vel bare en veske? Hvis man liker den er det vel bare å kjøpe? Trenger vel ikke høre anbefalinger i hytt og gevær her inne vel?

Greit nok med vogn-anbefalinger...men STELLEVESKE??? Seriously?!?!?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel varierende kvalitet på stellevesker som på alt annet, så det er neppe noe verre å bruke energien sin på disse enn på de andre uviktige tingene folk henger seg opp i her inne.

Skrevet

Hvilke bleier skal dere bruke?

Hvilken tåteflaske er best??

Hvilken vognpose har dere kjøpt?

Hvilken type vaskekluter skal dere bruke på babyen?

Hvilken babysåpe er best i test?

Hvilken vippestol?

Hvilken type våtserviett er best???

Herregud. Jeg engasjerer meg så UFATTELIG lite i de greiene der..

Kjøper det jeg kommer over, så finner jeg fort ut om jeg er fornøyd eller ikke. Bleier, gasskluter, våtserviett.. er det ikke bare å kjøpe et eller annet da??????

Gleder meg ekstatisk til babyen min kommer, og ønsker å ha klart alt hun trenger, men jeg gidder virkelig ikke bry meg om hva slags sinksalve og stellebord alle andre har....

Skrevet

SHIT. Nå kom jeg på at jeg seriøst har glemt å kjøpe stelleveske.....

Kan jeg bruke plastpose? Eller må jeg ha en til 4000,-???

Skrevet

Plastpose fra Rema funker sikkert... For som det står i et annet innlegg her: det enkleste er ofte det beste :)

Skrevet

jeg hadde satsa på en rimi pose jeg.. FOr det er så mange som bærer rundt på det til vanlig, så da kan ikke valget være så feil....

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA..... glis.... Der har vi en pose med både stil og grøftefyll:-)))

Skrevet

Da er konklusjonen klar: man trenger ikke kjøpe dyre stellevesker! Bare ta en tur til Vinmonopolet, så får du en FLOTT pose sammen med f.eks en flaske vin :)

Skrevet

Gud ja! Blir så ufattelig lei av de innleggene der!

Folk som for det første må kjøpe hver minste ting på enhver liste de finner over ting "man må ha" til babyen kommer. Og som for det andre, må ha alle andres meninger om det de skal kjøpe.

Helt enig her! Man finner vel fort ut om det man har kjøpt er bra eller ikke. Kvaliteten er neppe så forskjellig. Kommer jo an på åssen man behandler tingene sine og! Irriterende irriterende mennesker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...