Maja☆ Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Skal skifte fastlege og lurer da på hvordan jeg gjør dette. Ser på nettet at jeg kan gjøre det der, men er den noen som vet hvor lang tid det tar får jeg får den nye legen? Tar det bare noen dager eller må jeg vente en hel mnd fra 1.oktober (at jeg da ikke får ny før 1.november). Har skiftet en gang før, og da tok det en hel mnd, men det er vel 4 år siden. Noen som vet?
nr2-imagen:) Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Tror det er med en gang.. Men du kan jo ringe på legekontoret for sikkerhets grunn!
Håperpåønskebaby Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Endringen trer i kraft fra den 1. i den kommende måneden, det fikk jeg beskjed om på legekontoret da jeg spurte
Maja☆ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 og det vil da si??? 1.oktober eller 1.november. Er litt dum når det gjelder sånne ting...
Håperpåønskebaby Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 skifter du i dag, blir det fom 1. oktober tror jeg..
Blacktower Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Du kan skifte fastlege 2 ganger i året. Legen får en diskett en gang i månden fra fastlegekonoret. Det er vel sånn midt i måneden tror jeg. Endringen er fra den 1. i måneden. Dvs. 1 oktober hvis du skifter i dag. Du vil få en bekreftelse i posten fra nav om dette. Men du kan sikkert få legetime før den 1 oktober hvis du ringer og sier du har fått ny fastlege der. Kommer ann på hvor strenge de er og hvor akutt det er tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå