Gjest Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 og i såfall hvordan mosjon utöver dere? Jeg går 6 km 4 ganger per uke i rask gange, men skulle önske jeg orket å gå hver dag!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Er mer enn bra nok det da. Har ikke blitt så mye mosjon på meg i det siste men sykler en del. Synes det er best nå når jeg begynner¨å bli litt stor. Er i uke 37 i morgen. Hvilken uke er du i da?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Synes du er flink jeg da. Så lenge man ikke får vondt er det jo bare å gå så mye man orker.
velsignet med to Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Ja, jeg prøver å gå tur iallefall annenhver kveld. Blir ikke lange turen nå lengre da, med vondt her og der og ikke greier man å holde noe særlig tempo lengre heller. Men jeg prøver iallefall
Mamma TB Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 misunner dere så d holder!jeg kunne ønske jeg kunne gått en herlig tur.Men jeg har så vondt og det er så tungt å stå oppreist.får vondt innimeg og blir stressa av tanken på at der står i hvert eneste blad at mosjon er bra for en god fødsel osv,men klarer det ikke.Å stå oppreist er ubehagelig så jeg føler jeg bare eser og eser ut!har vert sykemeld mer ennn jeg har jobba dette svangerskapet alt pga det helvedes bekkenet!er møkk lei og håper det blir bedre etterpå!!!! *snufs!*
Gjest Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 mosjonerer ekstremt lite, men jeg har aldri vært veldig aktiv av meg.. går litt av og til, men ikke mer enn det. ahr gym på skolen 1 gang i uka i tillegg, får evig nok av det! men jeg gleder meg litt til den lille er ute, så jeg kan komme meg ned på sats en tur elr to i uka igjen!!
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 er vant til å trene mye så nå er d litt nedtur at jeg knapt klarer en liten tur daglig...å d er ikke snakk om noe tempo, d er bare for å lufte nepa egentlig ;o) før bekkenet begynte å plage meg, gikk jeg 8 km daglig. meeen -de tidene er forbi ;o) har termin 03 okt da så er vel ikke så rart... skal bli deilig å få begynne å trene igjen ja =)))
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 skjønner jeg er heldig jeg da..tusler tur nå hver dag, er i uke 39, og elsker å bruke permisjonen på fine høstfjellet sammen med hunden =) igår gikk vi halvannen time,idag nesten to og en halv, men da kjente jeg på slutten at det var akkurat liitt for langt hjem igjen. men energien er stor etter luftetur i dagslys,herlig å kunne benytte seg nå,for d blir så fort mørkt, mørketid her hvor jeg bor, etterhvert
Neetamor-mednyspire Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 prøve å komme meg litt ut hver dag.. men blir som regel med tanken.. har skole nesten hverdag og ei jente på 4 år som tar resten av energien.. å siden jeg stortsett er alene på kveldene får jeg ikke kommet meg ut på tur da heller:/ men prøver å bruke trimsykkelen når energien strekker til=) gleder meg til å gå ut i perm å komme meg ut på trilletur=)
Propellmamma til 2 Skrevet 25. september 2007 #11 Skrevet 25. september 2007 I wish... pga bekkenløsningen er den eneste trimmen jeg klarer gruppetrening 1 g i uka hos fysioterapeuten. Veldig rolig og tilpasset, så vidt jeg vil kalle det trening :-(
Serial mom Skrevet 25. september 2007 #12 Skrevet 25. september 2007 Har hund,så vi går tur alt fra 1 til 3 ganger hver dag,kommer an på formen til både meg og bikkja,og litt på været,he-he! Eneste skikkelige plagen min har vært kvalme,men siden den har blitt mye svakere siste par månedene,så går det greit å tusle turer ute i frisk luft:-) Normalt sett trener jeg vekter,men pga ekstremkvalmen stengte jeg kortet mitt til etter fødsel,men skal definitivt ta opp styrketreninga igjen når vi har kommet oss til hektene!
dimeglio Skrevet 25. september 2007 #13 Skrevet 25. september 2007 Hei... Jeg mosjonerer mindre enn noen gang. Jeg tror kanskje jeg har bekkenlòsning, men jeg bor i utlandet og har ingen aa snakke med. Jeg klarer kun aa gaa med korte skritt og det gjòr vondt aa sitte, staa og noen ganger ogsaa aa ligge. Saa jeg misunner de som kan mosjonere litt. Jeg kan ikke bruke treningsstrikken min engang til aa trene armene, for faar vondt da og...
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 25. september 2007 #14 Skrevet 25. september 2007 Skjønner at jeg er heldig som ikke har vært dårlig en eneste dag, bare litt mer sliten enn vanlig til tider.. Er i dag 31+4 og sykler på jobb hver dag, og holder meg ellers i god aktivitet ved å gå turer. Jeg går også på yoga for gravide, men det er vel ikke akkurat trening i den forstand vil jeg si (får ikke akkurat høy puls av det..) Trente mye før jeg ble gravid, men har roet ned betraktelig. Jeg ga opp joggingen i fjerde måned, siden jeg syntes det var så ubehagelig å kjenne magen hoppe opp og ned (fikk tidlig mage selv om førstegangs..) - og klatring og fotball har det også blitt lite med (egentlig synd at jeg la klatreskoene så tidlig på hylla da det er fin aktivitet for gravide..) Gleder meg til å komme skikkelig i form igjen etter fødselen, og håper på å miste alle kiloene som har kommet på (14 til nå) etter ikke alt for lang tid .-)
Isilra Skrevet 25. september 2007 #15 Skrevet 25. september 2007 Har ikke vært så veldig flink til å trene noen gang, men å gå turer synes jeg er kos. Har ikke hatt energi til det etter jobb de siste ukene, men nå som jeg endelig har gått ut i permisjon skal jeg prøve meg på noen turer igjen. Går da ca i 1 time i behagelig tempo. Får som regel kynnere med en gang jeg begynner å gå, men det går greit om jeg tar det rolig.
KristineH79 Skrevet 25. september 2007 #16 Skrevet 25. september 2007 Jg kan ik gå turer lenger, får vondt i bekken etter bare smågåing... Men jg er på vannaerobic for gravide 2 ganger i uka via fysio og d fungerer bra... Trim er trim selv om d er tilrettelagt gravide m bekkenløsning!
Pimienta Skrevet 25. september 2007 #17 Skrevet 25. september 2007 Mosjonen min er å gå trappa på jobben (3. etg) og frem og tilbake til skolen for å levere/hente lillegutt. Den siste tar jeg nå på krykker... Klarte å være ganske aktiv i starten, løp fram til 4-5 mnd, syklet frem til 6 mnd og har gått mange gode turer i sommer. Men nå er det full stopp, gjør det jeg kan for ikke å belaste bekkenet, så sitter her og ruger, hehe. Gleder meg til å være mye ute og i aktivitet til vinteren!! :-)
Bdancer Skrevet 25. september 2007 #18 Skrevet 25. september 2007 Jeg kan godt gå langt, men orker ikke noe hurtig tempo. Jeg danser i stedet jeg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå