JuniBbay:) Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 er veldig et typist graviditets tegn. våknet opp sikelig kvalm i dag,så kvalm at jeg brakk meg, ellers utover dagen har jeg hatt mye svak halsbrann. ellers det vanlige,ofte på do, følsome brystvorter,ekstremt matlyst,stikker nederst i magen..
Gokkel 15pp Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Nå var vi godt inne i en steam av positive tester her. Kanskje du også hører med til disse. Ikm lenge siden/lenge til? Hva tror du selv, har du noen slagt følelse?
JuniBbay:) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 jeg skulle hatt m om fredagen jeg, føler veldig på kroppen min at jeg er gravid, den er helt andledes. føler meg veldig gravid, skal teste til helgen. en annen ting,ossen ser foresten en festeblødning ut?
JuniBbay:) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 tror også jeg hadde en festeblødning på fredagen. litt brunlig,en dråpe, og det var det liksom....
JuniBbay:) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 var nok mere rødlig... føler meg virkelig gravid ja.. ble mange innleg fra meg nå ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå