nr2-imagen:) Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Er på dag 32 uten TR.. Testa igår og fikk negativt. Så kom det en dråpe blod i trusa igår og jeg tenkte at nå får jeg TR.. Men nei.. kom ikke noe mer.. og ingenting idag.. har hatt mens murringer i en uke.. Hva kan det være? Kan det være eggeløsning nå? Kan jeg ha testet for tidlig?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Når slutta du med p-piller? Hvor lange syklusser har du til vanlig? Vet du når du hadde EL? Pleier du å spotte før mens?
nr2-imagen:) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 Slutta med pillen for ca 3mnd siden.. Har hatt 2 sykluser på 24 dager. Hvet ikke når jeg hadde eller har hatt EL. Pleier ikke spotte nei.. Så det er litt rart
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Hvis du er en uke over IKM så har du i hvert fall ikke testet for tidlig...
Lillen78 Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Jeg fikk en spottedråpe i dag jeg også Har samme symptomer som de siste 2 ukene, helst mer også! Så jeg håper virkelig at det ikke er noe å være redd for!! Har bare negative tester - har ikke testet i dag - venter til i morgen\overimorgen om ikke tr har satt igang til da! Det kan jo være festeblødning??? (håper jeg da...) Vet ikke helt når det er vanlig å få det??
LilleFrøkenL Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 du kan være gravid selv om det ikke slår ut på test enda..på noen tar det lengre tid før hcg stiger! vent et par dager å ta ny test hvis tr ikke har kommet!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Festeblødning er ikke veldig vanlig, men kan forekomme en uke etter EL.
nr2-imagen:) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2007 Det var det jeg også håpet!! Vi ffår håpe på det da.. Hvorlangt er du over ikm??
Lillen78 Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 5 dager over ikm! Føler meg gravid, men ingen tester som kan bekrefte det er ganske frustrerende!!
nr2-imagen:) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. september 2007 Ja kjempe frustrerende!! Jeg var sikker på jeg kom til å få positiv test igår siden jeg ikke har fått TR enda.. Ble skikkelig deppa.. Men håpet er ikke ute før TR kommer
Lillen78 Skrevet 24. september 2007 #11 Skrevet 24. september 2007 sant så sant! Vi må holde motet oppe en stund til! Godt at vi har hverandre på bim som kjenner frustrasjonen på kroppen og støtter hverandre! Lykke til til deg og testinga! Håper vi kan vandre inn til 1.tri snart. Vil så gjerne ha kul på magen snart....
nr2-imagen:) Skrevet 24. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 24. september 2007 Du vil ikke komme inn på chatten vel!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå