luckypus Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 ferdig broderte "ting" i julegaver, til de voksne som har alt? er snakk om nøkkelskap, lamper og sminkespeil.... er det en god ide???
~sjiraff~ Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Hvordan broderer man et sminkespeil? Vær sikkerpå at de du gir til liker broderte ting. Jeg gjør ikke det.. ;o)
~sjiraff~ Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Hehe.. men da jeg tenker meg om så finnes det kanskje forksjellige typer broderier, får nemlig automatiske assosiasjoner til korsstingene jeg holdt på med på barneskolen..
luckypus Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 ja, jeg vet jeg må ta hensyn til det om de liker det eller ei, men det tror jeg de gjør.... sminkespeil, er brodert på den ene siden, og du drar de lissom frahverandre.... kan se de inne på www.margaretha.no
luckypus Skrevet 24. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2007 å, nei...hehe...er ikke sånne... er mere ting, som jeg broderer litt på...orker ikke så mye arbeid som det er med en duk feks....har ikke tid... er masse nytt som en kan brodere på...
Pixie Power Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Enig med sjiraff... vær sikker på at de du vil gi det til faktisk liker det. Jeg foretrekker andre ting. Heller da en veldedig gave enn noe jeg legger på loftet :-)
Monajenten Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Signerer de andre. Er heller ikke særlig glad i broderier.
tuppemor-75 Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 for de som liker broderte ting, så er det sikkert fint å få, men det er ikke min stil. og som noen andre skrev, jeg ønsker heller en veldedig gave enn noe som jeg ikke kommer til å bruke.
luckypus Skrevet 24. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. september 2007 dere dømmer fort, uten egentlig å vite hva dere dømmer...trodde kanskje det var noen som ville vist hva det var men..ok... skjønner jeg er litt eldre enn dere, og er ikke deres aldresgruppe som kommer til å få dette heller...hvis jeg gjør det da....
Bratsj Skrevet 24. september 2007 #12 Skrevet 24. september 2007 Hvor gammel er du da Lucky ? Jeg er 39 og ville krympet meg om jeg fikk noe brodert til jul.... Heller en gave til Sos barnebyer eller Frelsesarmeen eller hva som helst faktisk.
Gjest Skrevet 24. september 2007 #13 Skrevet 24. september 2007 Skal jeg være helt ærlig så er ikke broderier (uansett hva slags det er) min smak, så hvis jeg hadde fått en brodert gjenstand så hadde jeg nok ikke hatt den stående fremme :-S Tror ikke det har noe med alderen min å gjøre heller, mamma er 53 og er heller ikke glad i broderier. MEN hvis du mener at de du skal gi det til er glad i det så synes jeg du skal gi det er jo tross alt ikke oss her inne du skal lage gave til..
luckypus Skrevet 24. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 24. september 2007 40. trodde det var noe som hadde laget selv jeg som en hadde lagt litt arbeid i å få til. Jeg liker bedre å lage ting enn å se på antall hundrelapper... men det er min mening... må nok bare innse at i bygd og by er vi forskjellige....heldighvis...
Hiv o'hoi Skrevet 24. september 2007 #15 Skrevet 24. september 2007 Aner ikke hva slags broderier du har tenkt på.. Men om det er mennesker som du vet liker disse tingene, så hvorfor ikke? Det er jo kjempe morsomt med noe man har laget selv, og du er helt sikkert kjempe flink!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå