Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Kan jo sove heeeeele dagen jo!! La meg 23.00 i går, og sto opp 16.00 i dag, er fortsatt trøtt!! hjeeeelp!!! Noen andre??
FØDEKLAR NÅ :)Jippi Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 jeg er også veeeeldig trøtt, sover tre timer etter jobb, og legger meg mellom 21 og 22...fortsatt veldig trøtt!Er helt normalt, vi skal bare unne oss den ekstra søvnen!Hvor langt er du på vei?Jeg er 15 uker
~Mita~ Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 kan sove omtrent døgnet rundt da jeg ikke jobber.. ellers er det sove, jobbe, sove, jobbe etc... er 17+0 i dag, håper jeg får litt mere energi snart
trying og kaisa elisebet Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 ja energi kom her.. er 17+5, og kan sove heilt uendelig.. Har fra før 2 som krever sitt, så dette er beintøft... Trudde liksom energien skulle vere kommen tilbake no men nei
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Er 19+2, siste 4 ukene jeg har blitt skikkelig trøtt!!!
mamma.85 Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 jeg er i min 16. uke og har den siste uke hvert helt sykt trøtt! det svir i øynene når klokka er 20. da klarer jeg nesten ikke holde meg våken mer! *sove*
Axus' girlfriend Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Sovegrisen her:o) Er trett dagen lang, og sover så fort jeg får muligheten. Synes det er veldig ugunstig å være trett hele tiden da, er student på heltid og skal jobbe i tillegg + lesing og trening..!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå