Lilleblome Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Nå sitter jeg her med hjertet i halsen, og vet ikke helt om jeg skal håpe.... har ikm til torsdag, men klarte ikke å vente med å teste meg. Tok nettopp nå en CB test, og den viser faktisk positiv! Litt svak strek men ingen problemer med å se at den er det....... Tør jeg å håpe på at den faktisk stemmer????? Har kjøpt to tester til i dag, 1 digital og 1 vanlig, og kommer til å ta den digitale i morgen tidlig.... Gurrimalla, er helt på tuppene her! Dette er pp7.. Samboeren min er borte på jobb, og her sitter jeg helt alene og vet ikke hva jeg skal tro!! ;-)
LilleFrøkenL Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 en strek er en strek sier di,så det stemmer nok d:) men ta en test til om et par dager bare for å være sikker:) gratulerer:)
Gokkel 15pp Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Da tror og håper vi på det beste. Dette blir det hyggelig å overraske sambo med. Gratulerer så masse.
nr2-imagen:) Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Gratulerer!!!!! Så heldig du er!!! Du er nok gravid ja.. Lykke til med svangerskapet!!!
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Gratulerer! Da er vi ihvertfall to med positiv test i dag. Tør nesten håpe jeg heller!
Lilleblome Skrevet 24. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2007 Det er så rart, for akkurat denne pp har vi kun hatt sex 3 ganger pga at han har vært bortreist på jobb.... Og tidligere pp så har jeg hatt masse rare "symptomer", som da selvfølgelig har vist seg å ikke være noe.. Denne gangen har jeg ikke kjent noenting bortsett fra at jeg er øm i den ene puppen.. Herregud, nå er jeg helt stressa altså! Håper bare så inderlig at dette stemmer!!!
Lilleblome Skrevet 24. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2007 Åh, så gøy, gratulerer! Har du ikm i dag, eller??
Lilleblome Skrevet 24. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2007 Tuuusen takk, men tør ikke helt å håpe enda!!!
Lille trille satt på hylle Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Hei:) Vil absolutt si det er håp. Jeg hadde en likens test i går, men positiv i dag. Både på vanlig og digital=) Lykke til:)
Lilleblome Skrevet 24. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. september 2007 Takk skal du ha, jeg håper inderlig, men kommer ikke til å bevege meg over på 1. tri før jeg er HELT sikker! ;-)
Lilleblome Skrevet 24. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 24. september 2007 Åh, så spennende da!! Nesten sånn at jeg bare vil gå og legge meg og sove nå, slik at det snart kan bli morgen igjen og jeg kan teste meg på nytt!!! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå