Gå til innhold

Boco-dresser fra Bogerud...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd disse? Jeg har nemlig fått en dress (fant den plutselig nå,og ser at den kan passe i vinter). Hvordan er de kvalitetsmessig? Dette er en dress med uttagbar forBurde jeg heller kjøpe en ny Reima vinterdress? Snuppa er snart 1 år. Har allerede kjøpt en Reima høstdress, og hadde jo vært fint om jeg slapp å kjøpe en dress til denne vinteren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt Boco som 2. dress til han som er 6 år nå i mange sesonger. Den er helt grei både varmemessig og kvalitetsmessig.

Hvis du har kjøpt Reimas høstdress, så kan du jo bare supplere med en god ulldress inni denne?

Skrevet

Tenkte også det først, men så sa de at den ikke burde brukes om det var kaldere enn -5 selv om man hadde ull inni...Mente det ikke ble varmt nok siden hun er så liten, og foreløpig lite aktiv. Går jo ikke ennå, så da klarer hun jo ikke holde varmen noe særlig.

Skrevet

Har brukt Boco fra Bogrud i tre år til snuppa, kjempefornøyd.

Hun har hatt kun den, og det har holdt fint.

Den holder henne varm og det er supert med det utagbare föret, dessuten gjør gummien på knær og i rumpa at de ikke blir våte selv om de sitter mye (og det gjør de jo når de er knappe året)

Dressene er så fine etter en hel sesong at de går videre til minstemann her nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...