Gå til innhold

Hva regner DU som merkeklær til baby?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, jeg mener hvilke merker du mener er "merkeklær"? Det ser ut som det spriker så veldig, så vil bare høre for nysgjerrighetens skyld :-p

Skrevet

Unødvendig dyreklær, der du betaler mer for merket enn for plagget.

Har ikke så peiling på merkeklær men da jeg hører om folk som kjøper gucci sett i strl 62 til 3000 kr så tenker jeg at det kunne vel vært noe annet nyttig å bruke de pengene på?

:o)

Skrevet

Sjiraffen....

Der var vi skikkelig enig!

Gratulerer med 3 årsdagen i går:o)

Skrevet

På Kreta var jeg innom en burberry (er det ikke det det heter?) butikk. Der hadde de skjørt til babyer. Kosta ca. 1000 kr. Det kaller jeg merkeklær...

Skrevet

Vet ikke om så mange merker jeg, bryr meg ikke om slikt, men jeg som feks det blir for dyrt for oss å handle babyklær på Reflex og Polarn og pyret. Men om det kan kalles merkeklær vet jeg ikke...

Skrevet

Det meste er vel egentlig merke klær da, siden alt har ulike merker. Men det jeg tenker på som merkeklær er :

Baby Dior, Burberry, Ralph Lausen, Diesel, Finger in the nose, + alle mulige merker der en sparkebukse koster mer enn den er verdt.

Var innom en babybutikk i dag og skulle kjøpe en gave. Der hadde de helt vanlige velourdresser / bukser til over 700 kr, den ene koster 1200 kr. Da har man for mye penger etter min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...