Gå til innhold

Hvordan hadde du reageert?


♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du treffer en venninne på gata. Du har ett barn i vogn og ett barn på 3-4 år som du trodde sto ved siden av deg. Så viser det seg at barnet ditt står bak en bil litt unna deg, barnet står i tydelig i sin "lille drømmeverden". Personen bilen ser ikke barnet ditt og starter og rygge. En ukjent person er nærmere barnet enn deg, løper til og løfter barnet vekk. Da er barnet bare 20-30 cm fra bilen som rygger!

Hva hadde du sakt/gjort ovenfor denne personen som løftet vekk barnet ditt, og dermed redder det fra å bli påkjørt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

først,hadde jeg følt meg så sinnsykt dum,som ikke såg dette før den personen..

 

så hadde jeg takka av hele mitt hjerte,jeg vet ikke hva mer jeg kunne gjort egentlig..

sendt inn dagens,ukas,årets ros eller noe å avisa..

 

Skrevet

Jge hadde blitt uendeligt takknemlig=) Kan jo tnkes at jeg først ikke hadde reagert sån om jeg ikke hadde sett hva som skjedde og trodd at denne personen prøver å ta barnet mitt. Men jeg vil vel tro at man får med seg det som skjer.

Vet ikke het hva jeg hadde sagt eller gjort men hadde i hvert fall sagt tusen takk mange ganger om

Skrevet

Herregud jeg hadde vel omfavnet den personen. Det er liksom vanskelig ¨å vite men jeg hadde sikkert gitt noe til vedkommende som takk.

Skrevet

Jeg hadde blitt evig takknemmelig! Fått navnet til personen og sendt en fin blomsterbukett eller noe.

Skrevet

Hadde vært takknemlig ja, og det skulle personen fått vite:o)

 

 

Skrevet

Den personen som løftet vekk den lille gutten var meg. Jeg hadde akkurat gått forbi moren og venninna. Så hyler moren opp, og jeg oppdager gutten. Springer til og får han vekk. Bilene stoppet ikke før den hadde rygget nesten 1 meter til. Gutten ble selvsagt skremt, men han var like hel! Moren var handlingslammet, bare skreik.

Da var jo bilen mellom meg, gutten og moren, så jeg fulgte gutten tilbake til mamman. Men da var hun langt fra handlingslammet. Har aldri fått så mye kjeft i hele mitt liv. Hun var utenlandsk, så jeg skjønte ikke hva hun sa, men hun var i alle fall sint! Jøye meg tenkte jeg.. Skulle jeg latt gutten bli påkjørt? Jeg tenkte ikke en gang da jeg så det, bare reagerte med å ta tak i gutten og få han vekk.

Etterpå gikk jeg inn på butikken, og de sto der enda da jeg kom ut. Jeg tenkte at hun ble sint fordi hun ble redd, men hun var like sinna 10 min etterpå. Synes det var litt trist jeg da. Ventet meg ikke noe, men kjeft.... Merkelig oppførsel. Hun var mer opptatt av å kjefte på meg enn å trøste gutten sin som gråt fordi han skvatt da jeg tok tak i han...

Skrevet

herregud...kødder du ??

hun må ha vert sjokkskadd..

hun var nok helt utavseg stakkars..

men å kjefte deg hudet full..

nei vet du hva...

jeg hadde blitt kjempe lei meg..

Skrevet

Herregud for en kjærring med stor K, jeg hadde kjeftet tilbake kjenner jeg meg selv rett..

Skrevet

Hallo??? kjeftet hun på deg fordi du reddet gutten hennes? hadde det vært min unge du hadde reddet hadde jeg vel kysset tærne dine og bedt deg på middag og sendt deg på spa... hehe...

Skrevet

Jeg ble helt målløs der jeg sto. Etterpå ble jeg bare trist. Synes synd på gutten også som skvatt så fælt, men glad han er like hel.

Jo jeg trodde jo første reaksjonen henne var fordi hun hadde blitt så redd, men da jeg kom ut 10 min etterpå var hun jo like hakkende forbanna!

Ja ja, min trøst er at gutten ikke ble påkjørt.

Skrevet

Jeg aner virkelig ikke. Hun og venninna sto begge og veiva og vifta med armene og var tydelig sinte. De så ut som de kom fra ett afrikansk land etter utseende og klær, jeg hadde ikke mulighet til å forstå noe av det dem sa.

Prøvde og snakke til de på engelsk, men tror ikke de skjønte det heller jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...