Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 babyen sovnet for en time siden (snart 8uker) og jeg krsnglet med xen. har vært et styr i evigheter for å si det mildt. men jeg tok en røyk i full frustrasjon, og nå våknet akkurat gullet og er tydeligvis kjempesulten. hyler som en gal.. har ikke noe erstating å gi henne. kan jeg amme? vennligst ikke kritiser meg nå, jeg vet jeg gjorde noe dumt.
Fia tobarnsmor Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Ja, du kan amme. Er dessverre mange ammende som røyker, så hvis du har tatt deg en røyk, tar nok ikke barnet skade av det:-)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Har du noe annet valg enn å amme henne? Hvis hun er kjempesulten, mener jeg.. Og det sies at det er bedre å ha røykt og amme enn å la være å amme. Jeg anbefaler deg å kjøpe noen ferdigblandete morsmelkerstatninger å ha i skapet.
mammantilMathias Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 jeg snakket med helsesøster om det å røyke og amme (jeg røyker...). Hun sa at det lureste er da å ta en røyk rett etter amming sånn at det er ei stund til neste amming. Men det er ikke alltid lett å vite når neste amming er siden det kan være litt uregelmessig. Men det viktigste er jo at ungen får mat.Så amm i vei du.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 takk takk. på tide hun får mat stakkar:) skal ikke gjøre det igjen. no smoking:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå