Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Har enkelte tenkt å flytte inn og slå rot på føden/barsel,eller?????? Ser noen av de listene som kommer når folk gnåler om hva en har pakket i bagen,og det er jo mer enn de fleste har med på en gjennomsnittslig lang charterferie,jo! Husk for all del å pakke scrubbekrem,neglelakk og solkrem,kan jo være noen låser dere inne der til neste sommer...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Ja så det der. Skjønner meg ikke på visse folk jeg. Hva skal man f.eks med pedikyr sett på barsel da? Har man ikke en unge man skal lære å kjenne da?? Latterlig!
Gjest Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 He he...har ikke lest den innlegget du henviser til, men kan vel glatt si meg enig alikvel. Tiden på sykehuset flyr avsted, og du kommer kun til å kose med den lille + slappe av mest mulig. Parfyme, neglelakk, leppestift osv er totalt unødvendig ;o) Kun litt lett sminke for de som føler at de ikke vil se ut som en dass på bilder da... Ellers er det de naturlige tingene som en burde ha til hygiene osv...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Du finner innlegget på 3 trimester!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 hehe, fikk stallsjokk da jeg leste noen av de listene på 3.trimester. klarte ikke å ta det seriøst.. at folk gidder å bruke masse tid på sykehusbagen... *rister på hodet*
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Det var faktisk en som skulle ha med seg pensum i ett eller annet fag også!! Oh my God!! Får nok god tid å lese på eksamen på føden.... Litt sånn "vettikke-helt-hva-jeg-går-til" opplegg?? Dere skal FØDE og bli kjent med et nytt menneske på føden, ikke sitte å dille med dere selv!! Helt seriøst!!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 "Nei lille venn,mamma kan ikke amme akkurat nå,for hun skal lese siste kapittel i "læren om infrastruktur" og så skal hun gjøre oppgaver..."
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 *Hahahahahahaa* Ler meg fordervet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå