Gå til innhold

Ang Janus ullklær


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har drevet og sammenlignet priser, og funnet ut at obs ligger jevnt 50 kroner billigere pr plagg enn feks krabaten.no.

 

Bare et tips liksom :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men styr unna strømpebuksa.... Vi kjøpte til snuppa i strl 100-110 (normalt bruker hun 98-104 i strømper), den er kjempe vid, kort i beina og lang i livet (fra skrittet og opp), strikken er så dårlig at strømpa henger mellom knærne før vi snur oss...

 

Har ikke prøvd longsen da, men her blir strømpebuksa liggende for bruk kun i krise tilfeller..

Skrevet

takk for tipset, jiraff. Har ikke prøvd strømpisen nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...