mayaya Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jeg har drevet og sammenlignet priser, og funnet ut at obs ligger jevnt 50 kroner billigere pr plagg enn feks krabaten.no. Bare et tips liksom :-)
~sjiraff~ Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Men styr unna strømpebuksa.... Vi kjøpte til snuppa i strl 100-110 (normalt bruker hun 98-104 i strømper), den er kjempe vid, kort i beina og lang i livet (fra skrittet og opp), strikken er så dårlig at strømpa henger mellom knærne før vi snur oss... Har ikke prøvd longsen da, men her blir strømpebuksa liggende for bruk kun i krise tilfeller..
mayaya Skrevet 27. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2007 takk for tipset, jiraff. Har ikke prøvd strømpisen nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå