4nydelige Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 i barnehagen. Jentene har ikke fått enda, men jeg tenkte jeg skulle være litt forberedt Jeg har lest om en elektrisk lusekam som heter comb rombi pro eller noe sånt. Men når jeg søkte så kom jeg over en fra Clas Olson og den kostet bare 169,- i forhold til den andre som koster 349,- tror jeg det var. Noen som har erfaring med disse???
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Heldigvis ikke erfaring, men kjente jeg begynte å klø i hodet når jeg leste overskrifta:-)
frøken blå Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Vært lus i barnehagen til barna mange ganger allerede i høst. Kjenner jeg klør når jeg hører det ja. Men jeg sjekker godt, og vasker ikke håret overdrevent (på dem eller meg) av den grunn. MEN.... En smart ting jeg gjør, er at jeg henger ikke jakken, dress, o.l. på knaggene. Da henger de jo inntil hverandre, og lusa har fri tilgang til hvilken jakke, hette o.l. de vil. Så jeg legger alt av klær i sekken hans, lukker med glidelås, så henges den på knaggen. Samme gjelder regntøy o.l. Har det i en liten type sekk som henger på knaggen hans. Noen sier at lus ikke går/hopper fra klær til klær, men om det gjør meg rolig (ussj, lus!), og ingen av dem får lus, så er jo det det viktigste!! =)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Hmmm ingen lus i bhg i fjor, og foreløbig ingen i år.. Men nå er bhg med i den lusekampanjen - så da håpe vi at bhg forblir en lusefri bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå