lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Mandag 8/10 lioevr21pp (måtte dette være min sistepp) Tirsdag 9/10 Onsdag 10/10 Torsdag 11/10 Fredag 12/10 Lørdag 13/10 Søndag 14/10
Gjest Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Limer inn denne jeg siden det allerede fantes en ikm uke 41 liste Mandag 8. oktober *************************** Elisabeth'77 (med Pergo!) Turbotrollet (første akupunkturmåned) lioevr21pp (måtte dette være min sistepp) Tirsdag 9. oktober ************************** håper på en til Bendis - håper på første... ) Femina Onsdag 10. oktober *************************** mcons sjara (første pp) Torsdag 11. oktober *************************** Fredag 12. oktober ************************** Lørdag 13. oktober ************************* Jordbærmamma 1pp etter MA Søndag 14. oktober ************************** snart4barn? 8.pp e. MA JorbærMamma 1pp etter MA
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 Takker turbo Kunne ikke huske at å ha sett en annen, så laga bare en ny jeg he he Moro å se at det er flere av oss gamle som står på samme liste nå. Synes det er litt ekstra spennende da jeg Alt bra med deg da? kle fra
Gjest Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Er blitt forkjøla og la med feber hele gårsdagen. Det passer jo dårlig i disse el-tider. Men har ikke fått positiv el-test ennå, så da går det vel bra likevel Prøver akupunktur denne mnd, så får se om det blir stabil syklus denne gangen da.
JordbærMamma Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Jeg hadde plutselig 2 IKMer på denne lista, så fjerner den ene! Mandag 8. oktober *************************** Elisabeth'77 (med Pergo!) Turbotrollet (første akupunkturmåned) lioevr21pp (måtte dette være min sistepp) Tirsdag 9. oktober ************************** håper på en til Bendis - håper på første... ) Femina Onsdag 10. oktober *************************** mcons sjara (første pp) Torsdag 11. oktober *************************** Fredag 12. oktober ************************** Lørdag 13. oktober ************************* Jordbærmamma 1pp etter MA Søndag 14. oktober ************************** snart4barn? 8.pp e. MA
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Mandag 8. oktober *************************** Elisabeth'77 (med Pergo!) Turbotrollet (første akupunkturmåned) lioevr21pp (måtte dette være min sistepp) Tirsdag 9. oktober ************************** håper på en til Bendis - håper på første... ) Femina Onsdag 10. oktober *************************** mcons sjara (første pp) Torsdag 11. oktober *************************** Fredag 12. oktober ************************** Lørdag 13. oktober ************************* Jordbærmamma 1pp etter MA Ann-Chi87 7.pp! Søndag 14. oktober ************************** snart4barn? 8.pp e. MA
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 26. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2007 *dytte*
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Mandag 8. oktober *************************** Elisabeth'77 (med Pergo!) Turbotrollet (første akupunkturmåned) lioevr21pp (måtte dette være min sistepp) Tirsdag 9. oktober ************************** håper på en til Bendis - håper på første... ) Femina Lucy T vil ha spire Onsdag 10. oktober *************************** mcons sjara (første pp) Torsdag 11. oktober *************************** Fredag 12. oktober ************************** Lørdag 13. oktober ************************* Jordbærmamma 1pp etter MA Ann-Chi87 7.pp! Søndag 14. oktober ************************** snart4barn? 8.pp e. MA
Gjest Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 Mandag 8. oktober *************************** Girly (med Pergo!) Turbotrollet (første akupunkturmåned) lioevr21pp (måtte dette være min sistepp) Tirsdag 9. oktober ************************** håper på en til Bendis - håper på første... ) Femina Lucy T vil ha spire Onsdag 10. oktober *************************** mcons sjara (første pp) Torsdag 11. oktober *************************** Fredag 12. oktober ************************** Lørdag 13. oktober ************************* Jordbærmamma 1pp etter MA Ann-Chi87 7.pp! Søndag 14. oktober ************************** snart4barn? 8.pp e. MA
2 fine små Skrevet 28. september 2007 #10 Skrevet 28. september 2007 Mandag 8. oktober *************************** Girly (med Pergo!) Turbotrollet (første akupunkturmåned) lioevr21pp (måtte dette være min sistepp) Femina (girer opp igjen etter "nesten"pause 3 mnd) Tirsdag 9. oktober ************************** håper på en til Bendis - håper på første... ) Femina Lucy T vil ha spire Onsdag 10. oktober *************************** mcons sjara (første pp) Torsdag 11. oktober *************************** Fredag 12. oktober ************************** Lørdag 13. oktober ************************* Jordbærmamma 1pp etter MA Ann-Chi87 7.pp! Søndag 14. oktober ************************** snart4barn? 8.pp e. MA
mammatilvilde+junibarnigjen:) Skrevet 28. september 2007 #11 Skrevet 28. september 2007 Mandag 8. oktober *************************** Girly (med Pergo!) Turbotrollet (første akupunkturmåned) lioevr21pp (måtte dette være min sistepp) Femina (girer opp igjen etter "nesten"pause 3 mnd) Tirsdag 9. oktober ************************** håper på en til Bendis - håper på første... ) Femina Lucy T vil ha spire Onsdag 10. oktober *************************** mcons sjara (første pp) mammatilvilde_11pp (3 SA) Torsdag 11. oktober *************************** Fredag 12. oktober ************************** Lørdag 13. oktober ************************* Jordbærmamma 1pp etter MA Ann-Chi87 7.pp! Søndag 14. oktober ************************** snart4barn? 8.pp e. MA
tussemor <3 <3 Skrevet 28. september 2007 #12 Skrevet 28. september 2007 Mandag 8. oktober *************************** Girly (med Pergo!) Turbotrollet (første akupunkturmåned) lioevr21pp (måtte dette være min sistepp) Femina (girer opp igjen etter "nesten"pause 3 mnd) Tirsdag 9. oktober ************************** håper på en til Bendis - håper på første... ) Femina Lucy T vil ha spire Onsdag 10. oktober *************************** mcons sjara (første pp) mammatilvilde_11pp (3 SA) Torsdag 11. oktober *************************** Fredag 12. oktober ************************** Lørdag 13. oktober ************************* Jordbærmamma 1pp etter MA Ann-Chi87 7.pp! Søndag 14. oktober ************************** snart4barn? 8.pp e. MA Balderine 2 pp
Blacktower Skrevet 28. september 2007 #13 Skrevet 28. september 2007 Mandag 8. oktober *************************** Girly (med Pergo!) Turbotrollet (første akupunkturmåned) lioevr21pp (måtte dette være min sistepp) Femina (girer opp igjen etter "nesten"pause 3 mnd) Tirsdag 9. oktober ************************** håper på en til Bendis - håper på første... ) Femina Lucy T vil ha spire Onsdag 10. oktober *************************** mcons sjara (første pp) mammatilvilde_11pp (3 SA) Torsdag 11. oktober *************************** Fredag 12. oktober ************************** Lørdag 13. oktober ************************* Jordbærmamma 1pp etter MA Ann-Chi87 7.pp! Søndag 14. oktober ************************** snart4barn? 8.pp e. MA Balderine 2 pp Balderine 2pp Sam78 - nettopp startet
Gjest Skrevet 30. september 2007 #14 Skrevet 30. september 2007 Mandag 8. oktober *************************** Turbotrollet (første akupunkturmåned) lioevr21pp (måtte dette være min sistepp) Femina (girer opp igjen etter "nesten"pause 3 mnd) Tirsdag 9. oktober ************************** håper på en til Bendis - håper på første... ) Femina Lucy T vil ha spire Onsdag 10. oktober *************************** mcons sjara (første pp) mammatilvilde_11pp (3 SA) Torsdag 11. oktober *************************** Girly 11pp (med Pergo!) Fredag 12. oktober ************************** Lørdag 13. oktober ************************* Jordbærmamma 1pp etter MA Ann-Chi87 7.pp! Søndag 14. oktober ************************** snart4barn? 8.pp e. MA Balderine 2 pp Balderine 2pp Sam78 - nettopp startet
Gjest Skrevet 30. september 2007 #15 Skrevet 30. september 2007 Mandag 8. oktober *************************** Turbotrollet (første akupunkturmåned) lioevr21pp (måtte dette være min sistepp) Femina (girer opp igjen etter "nesten"pause 3 mnd) Tirsdag 9. oktober ************************** håper på en til Bendis - håper på første... ) Femina Lucy T vil ha spire Onsdag 10. oktober *************************** mcons sjara (første pp) mammatilvilde_11pp (3 SA) <¤Tittimor¤> prøver på nytt Torsdag 11. oktober *************************** Girly 11pp (med Pergo!) Fredag 12. oktober ************************** Lørdag 13. oktober ************************* Jordbærmamma 1pp etter MA Ann-Chi87 7.pp! Søndag 14. oktober ************************** snart4barn? 8.pp e. MA Balderine 2 pp Balderine 2pp Sam78 - nettopp startet
afrodite79 Skrevet 30. september 2007 #16 Skrevet 30. september 2007 Mandag 8. oktober *************************** Turbotrollet (første akupunkturmåned) lioevr21pp (måtte dette være min sistepp) Femina (girer opp igjen etter "nesten"pause 3 mnd) Tirsdag 9. oktober ************************** håper på en til Bendis - håper på første... ) Femina Lucy T vil ha spire Onsdag 10. oktober *************************** mcons sjara (første pp) mammatilvilde_11pp (3 SA) <¤Tittimor¤> prøver på nytt afrodite79-2pp Torsdag 11. oktober *************************** Girly 11pp (med Pergo!) Fredag 12. oktober ************************** Lørdag 13. oktober ************************* Jordbærmamma 1pp etter MA Ann-Chi87 7.pp! Søndag 14. oktober ************************** snart4barn? 8.pp e. MA Balderine 2 pp Balderine 2pp Sam78 - nettopp startet
mamma til 2... Skrevet 30. september 2007 #17 Skrevet 30. september 2007 Mandag 8. oktober *************************** Turbotrollet (første akupunkturmåned) lioevr21pp (måtte dette være min sistepp) Femina (girer opp igjen etter "nesten"pause 3 mnd) Tirsdag 9. oktober ************************** håper på en til Bendis - håper på første... ) Femina Lucy T vil ha spire Onsdag 10. oktober *************************** mconsmednyspire?1pp sjara (første pp) mammatilvilde_11pp (3 SA) <¤Tittimor¤> prøver på nytt afrodite79-2pp Torsdag 11. oktober *************************** Girly 11pp (med Pergo!) Fredag 12. oktober ************************** Lørdag 13. oktober ************************* Jordbærmamma 1pp etter MA Ann-Chi87 7.pp! Søndag 14. oktober ************************** snart4barn? 8.pp e. MA Balderine 2 pp Balderine 2pp Sam78 - nettopp startet afrodite79 [svar på dette innlegget] Tilbake til BliGravid
Gjest Skrevet 30. september 2007 #18 Skrevet 30. september 2007 Mandag 8. oktober *************************** Turbotrollet (første akupunkturmåned) lioevr21pp (måtte dette være min sistepp) Femina (girer opp igjen etter "nesten"pause 3 mnd) Tirsdag 9. oktober ************************** håper på en til Bendis - håper på første... ) Femina Lucy T vil ha spire Onsdag 10. oktober *************************** mconsmednyspire?1pp sjara (første pp) mammatilvilde_11pp (3 SA) <¤Tittimor¤> prøver på nytt afrodite79-2pp sommerprøvere 1.pp Torsdag 11. oktober *************************** Girly 11pp (med Pergo!) Fredag 12. oktober ************************** Lørdag 13. oktober ************************* Jordbærmamma 1pp etter MA Ann-Chi87 7.pp! Søndag 14. oktober ************************** snart4barn? 8.pp e. MA Balderine 2 pp Balderine 2pp Sam78 - nettopp startet afrodite79
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 30. september 2007 #19 Skrevet 30. september 2007 Mandag 8. oktober *************************** Turbotrollet (første akupunkturmåned) lioevr21pp (måtte dette være min sistepp) Femina (girer opp igjen etter "nesten"pause 3 mnd) Tirsdag 9. oktober ************************** håper på en til Bendis - håper på første... ) Femina Lucy T vil ha spire *bombobadilla*m*babydilla* (håper håper håper etter kort prøvepause...) Onsdag 10. oktober *************************** mconsmednyspire?1pp sjara (første pp) mammatilvilde_11pp (3 SA) <¤Tittimor¤> prøver på nytt afrodite79-2pp sommerprøvere 1.pp Torsdag 11. oktober *************************** Girly 11pp (med Pergo!) Fredag 12. oktober ************************** Lørdag 13. oktober ************************* Jordbærmamma 1pp etter MA Ann-Chi87 7.pp! Søndag 14. oktober ************************** snart4barn? 8.pp e. MA Balderine 2 pp Balderine 2pp Sam78 - nettopp startet afrodite79
bridezilla Skrevet 30. september 2007 #20 Skrevet 30. september 2007 Mandag 8. oktober *************************** Turbotrollet (første akupunkturmåned) lioevr21pp (måtte dette være min sistepp) Femina (girer opp igjen etter "nesten"pause 3 mnd) Tirsdag 9. oktober ************************** håper på en til Bendis - håper på første... ) Femina Lucy T vil ha spire *bombobadilla*m*babydilla* (håper håper håper etter kort prøvepause...) Onsdag 10. oktober *************************** mconsmednyspire?1pp sjara (første pp) mammatilvilde_11pp (3 SA) <¤Tittimor¤> prøver på nytt afrodite79-2pp sommerprøvere 1.pp bridezilla 9 pp (1 SA) Torsdag 11. oktober *************************** Girly 11pp (med Pergo!) Fredag 12. oktober ************************** Lørdag 13. oktober ************************* Jordbærmamma 1pp etter MA Ann-Chi87 7.pp! Søndag 14. oktober ************************** snart4barn? 8.pp e. MA Balderine 2 pp Balderine 2pp Sam78 - nettopp startet afrodite79 *bombobadilla*m*babydilla*
Gjest Skrevet 30. september 2007 #21 Skrevet 30. september 2007 Mandag 8. oktober *************************** Turbotrollet (første akupunkturmåned) lioevr21pp (måtte dette være min sistepp) Femina (girer opp igjen etter "nesten"pause 3 mnd) Solrik26 Tirsdag 9. oktober ************************** håper på en til Bendis - håper på første... ) Femina Lucy T vil ha spire *bombobadilla*m*babydilla* (håper håper håper etter kort prøvepause...) Onsdag 10. oktober *************************** mconsmednyspire?1pp sjara (første pp) mammatilvilde_11pp (3 SA) <¤Tittimor¤> prøver på nytt afrodite79-2pp sommerprøvere 1.pp bridezilla 9 pp (1 SA) Torsdag 11. oktober *************************** Girly 11pp (med Pergo!) Fredag 12. oktober ************************** Lørdag 13. oktober ************************* Jordbærmamma 1pp etter MA Ann-Chi87 7.pp! Søndag 14. oktober ************************** snart4barn? 8.pp e. MA Balderine 2 pp Balderine 2pp Sam78 - nettopp startet afrodite79 *bombobadilla*m*babydilla*
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 30. september 2007 #22 Skrevet 30. september 2007 Mandag 8. oktober *************************** Turbotrollet (første akupunkturmåned) lioevr21pp (måtte dette være min sistepp) Femina (girer opp igjen etter "nesten"pause 3 mnd) Solrik26 Tirsdag 9. oktober ************************** håper på en til Bendis - håper på første... ) Femina Lucy T vil ha spire *bombobadilla*m*babydilla* (håper håper håper etter kort prøvepause...) Onsdag 10. oktober *************************** mconsmednyspire?1pp sjara (første pp) mammatilvilde_11pp (3 SA) <¤Tittimor¤> prøver på nytt afrodite79-2pp sommerprøvere 1.pp bridezilla 9 pp (1 SA) Torsdag 11. oktober *************************** Girly 11pp (med Pergo!) Fredag 12. oktober ************************** Lørdag 13. oktober ************************* Jordbærmamma 1pp etter MA Ann-Chi87 7.pp! Revilo 3pp Søndag 14. oktober ************************** snart4barn? 8.pp e. MA Balderine 2 pp Balderine 2pp Sam78 - nettopp startet afrodite79 *bombobadilla*m*babydilla*
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 30. september 2007 #23 Skrevet 30. september 2007 Mandag 8. oktober *************************** Turbotrollet (første akupunkturmåned) lioevr21pp (måtte dette være min sistepp) Femina (girer opp igjen etter "nesten"pause 3 mnd) Solrik26 Tirsdag 9. oktober ************************** håper på en til Bendis - håper på første... ) Femina Lucy T vil ha spire *bombobadilla*m*babydilla* (håper håper håper etter kort prøvepause...) Onsdag 10. oktober *************************** mconsmednyspire?1pp sjara (første pp) mammatilvilde_11pp (3 SA) <¤Tittimor¤> prøver på nytt afrodite79-2pp sommerprøvere 1.pp bridezilla 9 pp (1 SA) Torsdag 11. oktober *************************** Girly 11pp (med Pergo!) Fredag 12. oktober ************************** Lørdag 13. oktober ************************* Jordbærmamma 1pp etter MA Ann-Chi87 7.pp! Revilo 3pp Jente1987 1pp Søndag 14. oktober ************************** snart4barn? 8.pp e. MA Balderine 2 pp Balderine 2pp Sam78 - nettopp startet afrodite79 *bombobadilla*m*babydilla* Revilo 3.pp
2 nøster Skrevet 30. september 2007 #24 Skrevet 30. september 2007 Mandag 8. oktober *************************** Turbotrollet (første akupunkturmåned) lioevr21pp (måtte dette være min sistepp) Femina (girer opp igjen etter "nesten"pause 3 mnd) Solrik26 Tirsdag 9. oktober ************************** håper på en til Bendis - håper på første... ) Femina Lucy T vil ha spire *bombobadilla*m*babydilla* (håper håper håper etter kort prøvepause...) Onsdag 10. oktober *************************** mconsmednyspire?1pp sjara (første pp) mammatilvilde_11pp (3 SA) <¤Tittimor¤> prøver på nytt afrodite79-2pp sommerprøvere 1.pp bridezilla 9 pp (1 SA) Torsdag 11. oktober *************************** Girly 11pp (med Pergo!) Angua*3pp* IKM senest i dag,har varierende syklus, IKM tidl.5/10. Fredag 12. oktober ************************** Lørdag 13. oktober ************************* Jordbærmamma 1pp etter MA Ann-Chi87 7.pp! Revilo 3pp Jente1987 1pp Søndag 14. oktober ************************** snart4barn? 8.pp e. MA Balderine 2 pp Balderine 2pp Sam78 - nettopp startet afrodite79 *bombobadilla*m*babydilla*
rosered Skrevet 30. september 2007 #25 Skrevet 30. september 2007 Mandag 8. oktober *************************** Turbotrollet (første akupunkturmåned) lioevr21pp (måtte dette være min sistepp) Femina (girer opp igjen etter "nesten"pause 3 mnd) Solrik26 Tirsdag 9. oktober ************************** håper på en til Bendis - håper på første... ) Femina Lucy T vil ha spire *bombobadilla*m*babydilla* (håper håper håper etter kort prøvepause...) Onsdag 10. oktober *************************** mconsmednyspire?1pp sjara (første pp) mammatilvilde_11pp (3 SA) <¤Tittimor¤> prøver på nytt afrodite79-2pp sommerprøvere 1.pp bridezilla 9 pp (1 SA) Torsdag 11. oktober *************************** Girly 11pp (med Pergo!) Angua*3pp* IKM senest i dag,har varierende syklus, IKM tidl.5/10. Fredag 12. oktober ************************** Lørdag 13. oktober ************************* Jordbærmamma 1pp etter MA Ann-Chi87 7.pp! Revilo 3pp Jente1987 1pp Rosered 15 pp (tror jeg) Søndag 14. oktober ************************** snart4barn? 8.pp e. MA Balderine 2 pp Balderine 2pp Sam78 - nettopp startet afrodite79 *bombobadilla*m*babydilla*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå