Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Hun begynner å sutre med en gang hun legges på matte på golvet eller under babygymen (etter 2-3 min kanskje). Har forsøkt bæretøy (mei tai), men denne blir hun virkelig ulykkelig i......huff....makter ikke å høre når hun gråter, får så vondt av henne. Noen med tips/strategier? Hun er 8 uker bare.........
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 prøv å legg henne litt lunere sted som i bagen el evnt vogge...eller om du legger et teppe surret som en pølse over hodet hennes...de føler seg ofte tryggere når det blir litt "trangt".. eller så får man vel aldri skjemt bort en så liten baby men det er klart det blir litt pes for deg.. lykke til...
Gjest Ut på tur Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Vi er heldige for jenta vår roer seg i elastisk bæresjal. Har ikke prøvd MeiTai så vet ikke helt forskjellen. Hun er 5 uker og vil heller ikke ligge våken alene.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Takk for tips! Har en bæreslynge og denne funker fint når jeg skal i butikken en snartur eller i vaskekjelleren (hun sovner!), men merker hun begynner å bli litt for stor for denne rent størrelsesmessig. Pleier også legge henne i vugga med en uro over og det er litt bedre.....stakkar liten, den såre gråten. La henne på kjøkkenbordet nå på en matte og lot henne følge med når jeg lagde mat. Var noe bedre, men hun ble lei her også og ville bare bli tatt opp. Ikke lett dette.........samtidig tenker jeg at jeg bare må slippe det jeg har opg ikke stresse for mye med ting som skal gjøres. Men det hoper seg jo opp etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Vi var også gjennnom en slik periode. Fikk vite at slik er det ofte med de minste. De har så stort behov for kroppskontakt etter 9 mnd i magen. Rett og slett enormt behov for nærhet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå