Gå til innhold

Føler meg elendig..


julyen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg e super trøtt, tar på det her oppe om natta å amme lilleguttn, pluss at eg e ekstra trøtt pga graviditeten. Ingen mage, mn fikk ikkje mage før eg va i 5 mnd sist graviditet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjenner meg så ekstremt igjenn. er bare sliten og trett døyne rundt, og gå på jobb er bare slitsomt og fælt.

 

føler meg som et vrak, med kviser og kvisesår, håvne øyner, kvalm og verker i hele kroppen, og har oppblåst mage som gjør vondt i di vanlige buksene mine.

 

Sånn det var hærlig å få det ut :-)

 

Men egentli er det jo ikke noe problem, for bare tenk på hva som skjer inne i oss, tenk på hva godt som kommer ut av dette :-) hehe, prøver bare å se positivt på det.

 

eg har for min del nedtelling til uke 12. har hørt at då ska dette ta slutt :)

 

 

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør det selv, i tillegg til svimmelheten som graviditeten har ført med seg har jeg blitt febersyk. Visste ikke at det kunne være så kjedelig å være hjemme hele dagen! Tror jeg går en utfordrende tid i møte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg så elendig at jeg ikke klarer å gå på jobb. Er nøyaktig 6 uker på vei, og har følt meg dårlig de siste 5 dagene. Jeg skal til lege i morgen og blir nødt til å be om sykmelding. Jeg er kvalm hele dagen, har vanskeligheter med å få i meg noe særlig mat, er svimmel og helt utmattet og klarer ikke stort annet enn å ligge hele dagen. Tenker med skrekk og gru på at dette kanskje skal vare fram til uke 12!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat samme her også.. kviser på haka, bleik og spykvalm hele tiden... Men må jobbe flere måneder for å få fødselspermisjonsenger! Ble utdannet i juni så har noen mnd igjen før jeg kan slappe av... å gå på jobb er mareritt altså! Hver bevegelse jeg gjør så går jeg bare å ønsker meg tilbake i sengen med smoothie og cola sidenav.. Føler jeg ser helt jævli ut og finner på unskyldninger for at ting er som de er hele tiden...snart går jeg tom for unnskyldninger...

 

det var lenge siden jeg faket full på fest... noe jeg gjorde med alkoholfri vin forrige fredag..hehehe...

 

Selv om jeg synes synd på dere andre som har det sånn...er det litt godt å høre at jeg ikke er den eneste...... ;O)

Takk barnimagen!!! ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...