Becky333 Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 ... 3 dager over IKM, bittelitt strekninger/prikkinger under navlen, litt voksesmerter i beina, og lurer på om jeg skal ta testen jeg kjøpte istad.. skal jobbe overtid, så hvis jeg tar testen nå så blir jo det uten samboer i nærheten... men er veldig spent. MEN jeg tok en negativ CB dig test på lørdag, så jeg vet ikke helt om det er noen vits i å ta noen test nå?? ... noen med erfaringer på dette??
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Lørdag kan ha vært alt for tidlig. hcg dobbles per 1,5 døgn, så det er mulig å få positiv test nå. Men i og med at det er såpassa tidlig, og du fikk negativ på lørdag hadde jeg nok ventet på morgenurinen.. Eller drukket lite så du får spart opp urin 4-5 timer før du tester. Det er jo også en mulighet. Lykke til med testingen da Kan jo være minst like moro å ta testen uten sambo, for så å gi han de gode nyhetene på en litt moro måte
Becky333 Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 helt enig! jeg tester nå.. er jo to i boksen, så har uansett en til senere... så blir det kanskje litt action her utover... hehe... Takk for veldig bra svar!!!!
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Har du testa?
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Har du fått testet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå