Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Sitter og lurer på om jeg skal bestille...."litt" billigere enn nøstebarn liksom;)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Personlig liker vi ikke tom og trine ulltøyet i hele tatt! Synes det er stivt og grusomt å ha på for snuppa! Nei, kost på det janus eller joha istedet!!
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Tom og Trine er helt greit, men slites lett ut. Nøstebarn sitt er derimot supert. Når sant skal sies hadde jeg brukt kun nøstebarn sitt, hadde jeg hatt råd, men i dagens situasjon er det Tom og Trine som gjelder!
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Skulle skrive kost på barnet joha eller janus istedet. Nøstebarn er dyrt, men verdt pengene utrolig godt å ha på for snuppa. Men bruker endel joha og janus i tilegg.
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 Takk for svar...veldig usikker nå hm...hvor mye vil jeg trenge til en liten jente på 11 uker nå i vinter da?
Noensomvetmontro Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Kjenner ikke til Tom og Trine, men jeg synes Janus sitt er superbra og har en god pris. Mener jeg betalte kr 129 for langermet trøye til 4-åring på krabaten.no og det synes jeg er en ok pris. Mykt og godt og klør ikke. (Har det til meg selv også)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2007 Av ullundertøy altså...dah;)
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 da vesla var helt fersk brukte hun kun ull. jeg ville kjøpt en tom og trine bofy, en janus/joha og en nøstebarn, og prøvd deg frem hva som passer for dere!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2007 Smart...tror jeg går for den ja! Så får jeg testa selv...har foreløpig ett sett fra stefansson (tror jeg) på fru lyng! Ikke brukt det enda! Holder det med 3-4 sett?!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Jeg er helt uenig med dere over her. Jeg har riktignok ikke prøvd nøstebarn. Men jeg har hatt mye tom og trine, og en del annet (cubus, hm, ullvang). Det suverent beste er tom og trine, og hos meg er det nå barn nr 2 som bruker det. Blir ikke slitt hvis det vaskes riktig. Men kjøp trøyer/bodyer litt større, mens stillongser bør kjøpes i "riktig" størrelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå