Gå til innhold

Unskyld meg men......FAEN!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig......Var til legen i dag for jeg har hatt vont i en arm, og viste egentlig at det var en senebettenelse(er litt plaget med det)

Jeg ble satt på en tablettkur for betennense i kroppen.Og ble anbefalt å ikke prøve å bli gravid denne mnd.Han mente at om jeg ble gravid denne uken kunne fostet ta skalde, eller jeg kunne få en SA. FAEN......

Det har vært krøll siden den dagen vi begynte å lage et barn. August var jeg syk, så syk at jeg måtte innlegges på sykehuset.Legen sa at vi måtte hoppe over en mnd. I september var det overhode ikke klaff soden min mann var bort mesteparten av tiden jeg hadde EL.

Sorry folkens, men må ut med litt fustrasjon.

Hvorfor skje disse tingene, ligger det en forbandelse over oss. Eller er det egntlig meningen at vi kun skal ha et barn......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÆSJ så sinnsykt irriterende!!!:( Skjønner godt at du blir irritert. Noen ganger så virker det bare som visse ting ikke er meningen. Hørtes forferdelig ut at du var så syk, håper du er helt bra nå. Håper dette er den siste hindringen deres, så kan dere starte for fullt. Krysser fingrene for det klaffer for dere neste mnd.

God bedring med senebetennelsen!:)

Skrevet

Tusen takk.Godt med støtte herifra. Får bare smørre meg med tålvmodighet og vente til at neste mens er over.Skal heldigvis bare spise disse tablettene i en uke.Men da er EL desverre over.BUHU....

Skrevet

Så kjedelig å føle at en EL går i vasken!:´-( Men da får vi krysse fingrene for at det klaffer for dere neste pp:) Masse lykke til neste mnd!

Skrevet

Jeg skal jo ikke klage, ser at du har prøvd myyyye lengre enn meg. LYkke til til deg også. Håper du får en spire snart :-)

Skrevet

Er jo like frustrerende uansett hvor lenge man har prøvd;) Tusen takk! Håper det blir spire på oss begge snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...