Galskapens overhode Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 I går laget vi hver for oss en gjesteliste over hvem vi ønsker skal være med i bryllupet vårt.. Listen inkludert oss og barn blir på 37 personer.. Men bare 8 er fra typen sin side + venner.. og nå har han lyst til å gifte seg uten forlover.. Blir litt rar fordelig i kirka under vielsen hvis de skal sitte delt med brud og brudgoms side.. Man kan velg eå ikke dele inn i kirka?? Samt gjør det hele meg litt trist.. Måtte nesten tvinge ham til å finne flere andre enn hans mor og bror.. Føler at det hele ikke betyr noe for ham.. Vi skal jo feire oss, og forene 2 familier.. Er det dessuten mulig å gifte seg uten forlover?? (håper han må)
Gjest Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Ha må vel ha forlover...det er jo hans vitne. Når en skal gifte seg så må han ha et vitne ja ) Det kan jo bli litt lite folk i kirka, men det er nok mange som har det slik. Men de skal sitte på hver side av kirka, tror jeg. Tror ikke vi blir så mange fler den dagen vi skal gifte oss, men det gjør ikke noe ) Det viktigste for meg blir resten av dagen(etter kirka), hvor en skal kose seg sammen me familie og venner(da er 37 helt sikkert mange nok). Lykke til!!!
Mini m/4 Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Vil bare si at når det gjelder kirka kan dere velge at alle setter seg hvor dem vil, (blande) ikke dele kirka... hvis du skjønner! Var på bryllup i helgen hvor han har veldig liten familie og hun har stor, vi satt "hulter i bulter" Man må ha vitne / forlover som i allefall skriver under på papirene dere skal sende inn!
Gjest Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 har han ingen venner? Det er jo vanlig at forlover er en god kompis eller bror? Hvorfor i alle dager vil han ikke ha forlover, da?
Lady78-prøver Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 forlover må man ha.... når det gjelder gjestene i kirken så kan de sitte hvor de vil, i vårt bryllup satt alle blandet. :-)
*stolt mamma 2 prinsesser* Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 hei. vi skal gifte oss neste sommer og hos oss er det litt det samme problemet..vi også er ujevnt fordelt. så vi skal høre med presten om vi kan dele slik at damene er på "min"side av kirken og mennene er på hans side:) da blir det jevnt ca:)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Kan han ikke ha sin bror som forlover da? Han må jo ha en forlover for dere skal jo ha 2 vitner!
endelig bolle i ovnen Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Hei Strengt tatt trenger han ingen forlover som står oppe sammen med han i kirken. Det han trenger er et vitne/nær venn/familie som skriver under på papirene sammen med dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå