mamma 83 Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Mitt barn er 3 veker men vil ikkje ta pupp! Er det da bedre å bruke amme skjold eller å pumpe???
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Prøv deg frem. Søk ammehjelp, kan være du sitter feil, eller barnet får feil tak............
Nesly Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Tar han ingenting? Gir du mme da? Har du prøvd å ta litt sukkervann på brystvorta? Ofte de liker søtt og begynner å suge bedre da... Ammeskjold kan hjelpe hvis det er at han ikke får tak i brystet.. kan jo prøve hvis det er dette som er problemet...syns personlig ammeskjold er litt dill da men..
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Jeg bruker ammeskjold fordi jeg ble veldig sår av amming. Nå klarer jeg ikke helt venne henne av de.... men det fungerer veldig greit for oss. Hun for i seg nok næring og suger veldig bra med de. Litt styr med vasking og koking, men tror det er ennå mer styr å pumpe. Klarer babyen din å suge med skjold er kanskje det best?
Gjest Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Har hørt at hvis man bruker skjold over lengre tid så minsker melkeproduksjonen. Er bare meningen som en avlastning for såre brystvorter etter det jeg vet.
mamma 83 Skrevet 24. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2007 ja han får mme når eg er tom for melk.
crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Det går helt fint å bruke skjold. Jeg fullammer knetta mi med skjold og hun er 5 månder. Ingen problemer med melkeproduksjonen, men utdrivingsrefleksen har dabbet av litt, dette fikset vi lett med oksitosinspray. Dersom en er bekymret for melkeprod. pump deg en eller flere ganger om dagen i 3-4 dager så har den øket fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå