ticalinda Skrevet 26. september 2007 #26 Skrevet 26. september 2007 GRAVID ****************** Har jente på 2 - vil ha flere! Plasserer meg her forløpig. Har IKM i dag (24.) Tok nettopp positiv test. Mensmurringer, så tiden vil vise... Lille Blome - svak skyggestrek i går, meeget tydelig GRAVID på CB Digital-test i dag!!! Jippi!! Limey -Flott rosa strek i dag:) Jippi!! (både på el og gr.test faktisk..) Tror vi prøver snart:) Kan bare ikke tro det:) ************* **** IKKE GRAVID ***************** gleder.meg (går over i 11.pp.) uuutålmodig snart inne i 8 pp smash=) (over til 3 pp) mamma te viktoria(over i 3 pp) *ønsker* (over til 6.pp) DOLCE&GABBANA-the one (over i 3pp) solstrålen80 (over i 2 pp etter 3 sa) ticalinda, over i 7pp på IKM ***************** VENTERE ***************** Kruttmus( beg test i dag, ikm 26, ingen tr) Lilleblome Rafi 4pp, ikm idag 25. Dotten 14. pp (ikm 26, ingen tr enda og håper hun holder seg unna!) limey Charla.....IKM 24. ingen tr enda, men 2 negative tester. Prøvd i 3 år på nr. 2... Charla ønsker oss en liten en:) 3pp etter SA
Lilleblome Skrevet 26. september 2007 #27 Skrevet 26. september 2007 GRAVID ****************** Har jente på 2 - vil ha flere! Plasserer meg her forløpig. Har IKM i dag (24.) Tok nettopp positiv test. Mensmurringer, så tiden vil vise... Lille Blome - svak skyggestrek i går, meeget tydelig GRAVID på CB Digital-test i dag!!! Jippi!! Limey -Flott rosa strek i dag:) Jippi!! (både på el og gr.test faktisk..) Tror vi prøver snart:) Kan bare ikke tro det:) ************* **** IKKE GRAVID ***************** gleder.meg (går over i 11.pp.) uuutålmodig snart inne i 8 pp smash=) (over til 3 pp) mamma te viktoria(over i 3 pp) *ønsker* (over til 6.pp) DOLCE&GABBANA-the one (over i 3pp) solstrålen80 (over i 2 pp etter 3 sa) ticalinda, over i 7pp på IKM ***************** VENTERE ***************** Kruttmus( beg test i dag, ikm 26, ingen tr) Rafi 4pp, ikm idag 25. Dotten 14. pp (ikm 26, ingen tr enda og håper hun holder seg unna!) limey Charla.....IKM 24. ingen tr enda, men 2 negative tester. Prøvd i 3 år på nr. 2... Charla ønsker oss en liten en:) 3pp etter SA
Vikkemor Skrevet 26. september 2007 #28 Skrevet 26. september 2007 GRAVID ****************** Har jente på 2 - vil ha flere! Plasserer meg her forløpig. Har IKM i dag (24.) Tok nettopp positiv test. Mensmurringer, så tiden vil vise... Lille Blome - svak skyggestrek i går, meeget tydelig GRAVID på CB Digital-test i dag!!! Jippi!! Limey -Flott rosa strek i dag:) Jippi!! (både på el og gr.test faktisk..) Tror vi prøver snart:) Kan bare ikke tro det:) ************* **** IKKE GRAVID ***************** gleder.meg (går over i 11.pp.) uuutålmodig snart inne i 8 pp smash=) (over til 3 pp) mamma te viktoria(over i 3 pp) *ønsker* (over til 6.pp) DOLCE&GABBANA-the one (over i 3pp) solstrålen80 (over i 2 pp etter 3 sa) ticalinda, over i 7pp på IKM ***************** VENTERE ***************** Kruttmus( beg test i dag, ikm 26, ingen tr) Rafi 4pp, ikm idag 25. Dotten 14. pp (ikm 26, ingen tr enda og håper hun holder seg unna!) limey Charla.....IKM 24. ingen tr enda, men 2 negative tester. Prøvd i 3 år på nr. 2... Charla ønsker oss en liten en:) 3pp etter SA Vikkemor, IKM 30. 2pp Rar i magen men kanskje bare sommerfugler...tester nok snart ;0)
her er jeg Skrevet 26. september 2007 #29 Skrevet 26. september 2007 GRAVID ****************** Har jente på 2 - vil ha flere! Plasserer meg her forløpig. Har IKM i dag (24.) Tok nettopp positiv test. Mensmurringer, så tiden vil vise... Lille Blome - svak skyggestrek i går, meeget tydelig GRAVID på CB Digital-test i dag!!! Jippi!! Limey -Flott rosa strek i dag:) Jippi!! (både på el og gr.test faktisk..) Tror vi prøver snart:) Kan bare ikke tro det:) ************* **** IKKE GRAVID ***************** gleder.meg (går over i 11.pp.) uuutålmodig snart inne i 8 pp smash=) (over til 3 pp) mamma te viktoria(over i 3 pp) *ønsker* (over til 6.pp) DOLCE&GABBANA-the one (over i 3pp) solstrålen80 (over i 2 pp etter 3 sa) ticalinda, over i 7pp på IKM ***************** VENTERE ***************** Kruttmus( beg test i dag, ikm 26, ingen tr) Rafi 4pp, ikm idag 25. Dotten 14. pp (ikm 26, ingen tr enda og håper hun holder seg unna!) limey Charla.....IKM 24. ingen tr enda, men 2 negative tester. Prøvd i 3 år på nr. 2... Charla ønsker oss en liten en:) 3pp etter SA Vikkemor, IKM 30. 2pp Rar i magen men kanskje bare sommerfugler...tester nok snart ;0) her er jeg (IKM 26., neg. test den 26., ingen sympt. 2pp)
her er jeg Skrevet 26. september 2007 #30 Skrevet 26. september 2007 Huff, skulle stå IKM 24 og neg test 24....
Har to nydelige jenter Skrevet 26. september 2007 #31 Skrevet 26. september 2007 GRAVID ****************** Har jente på 2 - vil ha flere! Plasserer meg her forløpig. Har IKM i dag (24.) Tok nettopp positiv test. Mensmurringer, så tiden vil vise... Lille Blome - svak skyggestrek i går, meeget tydelig GRAVID på CB Digital-test i dag!!! Jippi!! Limey -Flott rosa strek i dag:) Jippi!! (både på el og gr.test faktisk..) Tror vi prøver snart:) Kan bare ikke tro det:) ************* **** IKKE GRAVID ***************** gleder.meg (går over i 11.pp.) uuutålmodig snart inne i 8 pp smash=) (over til 3 pp) mamma te viktoria(over i 3 pp) *ønsker* (over til 6.pp) DOLCE&GABBANA-the one (over i 3pp) solstrålen80 (over i 2 pp etter 3 sa) ticalinda, over i 7pp på IKM ***************** VENTERE ***************** Kruttmus( beg test i dag, ikm 26, ingen tr) Rafi 4pp, ikm idag 25. Dotten 14. pp (ikm 26, ingen tr enda og håper hun holder seg unna!) limey Charla.....IKM 24. ingen tr enda, men 2 negative tester. Prøvd i 3 år på nr. 2... Charla ønsker oss en liten en:) 3pp etter SA Vikkemor, IKM 30. 2pp Rar i magen men kanskje bare sommerfugler...tester nok snart ;0) her er jeg (IKM 26., neg. test den 26., ingen sympt. 2pp) TheaN sin mamma - IKM 27., testet negativt i dag, men føler det er noe på gang... tester snart på ny!
To prinser og ei prinsesse Skrevet 26. september 2007 #32 Skrevet 26. september 2007 GRAVID ****************** Har jente på 2 - vil ha flere! Plasserer meg her forløpig. Har IKM i dag (24.) Tok nettopp positiv test. Mensmurringer, så tiden vil vise... Lille Blome - svak skyggestrek i går, meeget tydelig GRAVID på CB Digital-test i dag!!! Jippi!! Limey -Flott rosa strek i dag:) Jippi!! (både på el og gr.test faktisk..) Tror vi prøver snart:) Kan bare ikke tro det:) ************* **** IKKE GRAVID ***************** gleder.meg (går over i 11.pp.) uuutålmodig snart inne i 8 pp smash=) (over til 3 pp) mamma te viktoria(over i 3 pp) *ønsker* (over til 6.pp) DOLCE&GABBANA-the one (over i 3pp) solstrålen80 (over i 2 pp etter 3 sa) ticalinda, over i 7pp på IKM ***************** VENTERE ***************** Kruttmus( beg test i dag, ikm 26, ingen tr) Rafi 4pp, ikm idag 25. Dotten 14. pp (ikm 26, ingen tr enda og håper hun holder seg unna!) limey Charla.....IKM 24. ingen tr enda, men 2 negative tester. Prøvd i 3 år på nr. 2... Charla ønsker oss en liten en:) 3pp etter SA Vikkemor, IKM 30. 2pp Rar i magen men kanskje bare sommerfugler...tester nok snart ;0) her er jeg (IKM 26., neg. test den 26., ingen sympt. 2pp) TheaN sin mamma - IKM 27., testet negativt i dag, men føler det er noe på gang... tester snart på ny! frøskjerringa IKM 30. 2pp etter SA skikkelig gravidfølelse...håper,håper
Klorepus Skrevet 27. september 2007 #33 Skrevet 27. september 2007 GRAVID ****************** Har jente på 2 - vil ha flere! Plasserer meg her forløpig. Har IKM i dag (24.) Tok nettopp positiv test. Mensmurringer, så tiden vil vise... Lille Blome - svak skyggestrek i går, meeget tydelig GRAVID på CB Digital-test i dag!!! Jippi!! Limey -Flott rosa strek i dag:) Jippi!! (både på el og gr.test faktisk..) Tror vi prøver snart:) Kan bare ikke tro det:) ************* **** IKKE GRAVID ***************** gleder.meg (går over i 11.pp.) uuutålmodig snart inne i 8 pp smash=) (over til 3 pp) mamma te viktoria(over i 3 pp) *ønsker* (over til 6.pp) DOLCE&GABBANA-the one (over i 3pp) solstrålen80 (over i 2 pp etter 3 sa) ticalinda, over i 7pp på IKM Klorepus (over til 4 pp etter SA) ***************** VENTERE ***************** Kruttmus( beg test i dag, ikm 26, ingen tr) Rafi 4pp, ikm idag 25. Dotten 14. pp (ikm 26, ingen tr enda og håper hun holder seg unna!) limey Charla.....IKM 24. ingen tr enda, men 2 negative tester. Prøvd i 3 år på nr. 2... Charla ønsker oss en liten en:) 3pp etter SA Vikkemor, IKM 30. 2pp Rar i magen men kanskje bare sommerfugler...tester nok snart ;0) her er jeg (IKM 26., neg. test den 26., ingen sympt. 2pp) TheaN sin mamma - IKM 27., testet negativt i dag, men føler det er noe på gang... tester snart på ny! frøskjerringa IKM 30. 2pp etter SA skikkelig gravidfølelse...håper,håper
BabyDior - lykkelig mamma :=) Skrevet 27. september 2007 #34 Skrevet 27. september 2007 GRAVID ****************** Har jente på 2 - vil ha flere! Plasserer meg her forløpig. Har IKM i dag (24.) Tok nettopp positiv test. Mensmurringer, så tiden vil vise... Lille Blome - svak skyggestrek i går, meeget tydelig GRAVID på CB Digital-test i dag!!! Jippi!! Limey -Flott rosa strek i dag:) Jippi!! (både på el og gr.test faktisk..) Tror vi prøver snart:) Kan bare ikke tro det:) ************* **** IKKE GRAVID ***************** gleder.meg (går over i 11.pp.) uuutålmodig snart inne i 8 pp smash=) (over til 3 pp) mamma te viktoria(over i 3 pp) *ønsker* (over til 6.pp) DOLCE&GABBANA-the one (over i 3pp) solstrålen80 (over i 2 pp etter 3 sa) ticalinda, over i 7pp på IKM Klorepus (over til 4 pp etter SA) ***************** VENTERE ***************** Kruttmus( beg test i dag, ikm 26, ingen tr) Rafi 4pp, ikm idag 25. Dotten 14. pp (ikm 26, ingen tr enda og håper hun holder seg unna!) limey Charla.....IKM 24. ingen tr enda, men 2 negative tester. Prøvd i 3 år på nr. 2... Charla ønsker oss en liten en:) 3pp etter SA Vikkemor, IKM 30. 2pp Rar i magen men kanskje bare sommerfugler...tester nok snart ;0) her er jeg (IKM 26., neg. test den 26., ingen sympt. 2pp) TheaN sin mamma - IKM 27., testet negativt i dag, men føler det er noe på gang... tester snart på ny! frøskjerringa IKM 30. 2pp etter SA skikkelig gravidfølelse...håper,håper BabyDior 4pp ( ikm ca 29/30 - har noen symptomer...vil ikke ha TR nå...)
casper`s mamma Skrevet 27. september 2007 #35 Skrevet 27. september 2007 GRAVID ****************** Har jente på 2 - vil ha flere! Plasserer meg her forløpig. Har IKM i dag (24.) Tok nettopp positiv test. Mensmurringer, så tiden vil vise... Lille Blome - svak skyggestrek i går, meeget tydelig GRAVID på CB Digital-test i dag!!! Jippi!! Limey -Flott rosa strek i dag:) Jippi!! (både på el og gr.test faktisk..) Tror vi prøver snart:) Kan bare ikke tro det:) ønsker oss en liten en:) 3pp etter SA ************* **** IKKE GRAVID ***************** gleder.meg (går over i 11.pp.) uuutålmodig snart inne i 8 pp smash=) (over til 3 pp) mamma te viktoria(over i 3 pp) *ønsker* (over til 6.pp) DOLCE&GABBANA-the one (over i 3pp) solstrålen80 (over i 2 pp etter 3 sa) ticalinda, over i 7pp på IKM Klorepus (over til 4 pp etter SA) ***************** VENTERE ***************** Kruttmus( beg test i dag, ikm 26, ingen tr) Rafi 4pp, ikm idag 25. Dotten 14. pp (ikm 26, ingen tr enda og håper hun holder seg unna!) limey Charla.....IKM 24. ingen tr enda, men 2 negative tester. Prøvd i 3 år på nr. 2... Charla Vikkemor, IKM 30. 2pp Rar i magen men kanskje bare sommerfugler...tester nok snart ;0) her er jeg (IKM 26., neg. test den 26., ingen sympt. 2pp) TheaN sin mamma - IKM 27., testet negativt i dag, men føler det er noe på gang... tester snart på ny! frøskjerringa IKM 30. 2pp etter SA skikkelig gravidfølelse...håper,håper BabyDior 4pp ( ikm ca 29/30 - har noen symptomer...vil ikke ha TR nå...)
flypapir Skrevet 27. september 2007 #36 Skrevet 27. september 2007 GRAVID ****************** Har jente på 2 - vil ha flere! Plasserer meg her forløpig. Har IKM i dag (24.) Tok nettopp positiv test. Mensmurringer, så tiden vil vise... Lille Blome - svak skyggestrek i går, meeget tydelig GRAVID på CB Digital-test i dag!!! Jippi!! Limey -Flott rosa strek i dag:) Jippi!! (både på el og gr.test faktisk..) Tror vi prøver snart:) Kan bare ikke tro det:) ønsker oss en liten en:) 3pp etter SA Marte og tulla ************* **** IKKE GRAVID ***************** gleder.meg (går over i 11.pp.) uuutålmodig snart inne i 8 pp smash=) (over til 3 pp) mamma te viktoria(over i 3 pp) *ønsker* (over til 6.pp) DOLCE&GABBANA-the one (over i 3pp) solstrålen80 (over i 2 pp etter 3 sa) ticalinda, over i 7pp på IKM Klorepus (over til 4 pp etter SA) ***************** VENTERE ***************** Kruttmus( beg test i dag, ikm 26, ingen tr) Rafi 4pp, ikm idag 25. Dotten 14. pp (ikm 26, ingen tr enda og håper hun holder seg unna!) limey Charla.....IKM 24. ingen tr enda, men 2 negative tester. Prøvd i 3 år på nr. 2... Charla Vikkemor, IKM 30. 2pp Rar i magen men kanskje bare sommerfugler...tester nok snart ;0) her er jeg (IKM 26., neg. test den 26., ingen sympt. 2pp) TheaN sin mamma - IKM 27., testet negativt i dag, men føler det er noe på gang... tester snart på ny! frøskjerringa IKM 30. 2pp etter SA skikkelig gravidfølelse...håper,håper BabyDior 4pp ( ikm ca 29/30 - har noen symptomer...vil ikke ha TR nå...)
Rafi Skrevet 27. september 2007 #37 Skrevet 27. september 2007 GRAVID ****************** Har jente på 2 - vil ha flere! Plasserer meg her forløpig. Har IKM i dag (24.) Tok nettopp positiv test. Mensmurringer, så tiden vil vise... Lille Blome - svak skyggestrek i går, meeget tydelig GRAVID på CB Digital-test i dag!!! Jippi!! Limey -Flott rosa strek i dag:) Jippi!! (både på el og gr.test faktisk..) Tror vi prøver snart:) Kan bare ikke tro det:) ønsker oss en liten en:) 3pp etter SA Marte og tulla ************* **** IKKE GRAVID ***************** gleder.meg (går over i 11.pp.) uuutålmodig snart inne i 8 pp smash=) (over til 3 pp) mamma te viktoria(over i 3 pp) *ønsker* (over til 6.pp) DOLCE&GABBANA-the one (over i 3pp) solstrålen80 (over i 2 pp etter 3 sa) ticalinda, over i 7pp på IKM Klorepus (over til 4 pp etter SA) Rafi over til 5 pp ***************** VENTERE ***************** Kruttmus( beg test i dag, ikm 26, ingen tr) Dotten 14. pp (ikm 26, ingen tr enda og håper hun holder seg unna!) limey Charla.....IKM 24. ingen tr enda, men 2 negative tester. Prøvd i 3 år på nr. 2... Charla Vikkemor, IKM 30. 2pp Rar i magen men kanskje bare sommerfugler...tester nok snart ;0) her er jeg (IKM 26., neg. test den 26., ingen sympt. 2pp) TheaN sin mamma - IKM 27., testet negativt i dag, men føler det er noe på gang... tester snart på ny! frøskjerringa IKM 30. 2pp etter SA skikkelig gravidfølelse...håper,håper BabyDior 4pp ( ikm ca 29/30 - har noen symptomer...vil ikke ha TR nå...)
Lillis Skrevet 28. september 2007 #38 Skrevet 28. september 2007 GRAVID ****************** Har jente på 2 - vil ha flere! Plasserer meg her forløpig. Har IKM i dag (24.) Tok nettopp positiv test. Mensmurringer, så tiden vil vise... Lille Blome - svak skyggestrek i går, meeget tydelig GRAVID på CB Digital-test i dag!!! Jippi!! Limey -Flott rosa strek i dag:) Jippi!! (både på el og gr.test faktisk..) Tror vi prøver snart:) Kan bare ikke tro det:) ønsker oss en liten en:) 3pp etter SA Marte og tulla ************* **** IKKE GRAVID ***************** gleder.meg (går over i 11.pp.) uuutålmodig snart inne i 8 pp smash=) (over til 3 pp) mamma te viktoria(over i 3 pp) *ønsker* (over til 6.pp) DOLCE&GABBANA-the one (over i 3pp) solstrålen80 (over i 2 pp etter 3 sa) ticalinda, over i 7pp på IKM Klorepus (over til 4 pp etter SA) Rafi over til 5 pp Lillis 2pp, over i 3pp ***************** VENTERE ***************** Kruttmus( beg test i dag, ikm 26, ingen tr) Dotten 14. pp (ikm 26, ingen tr enda og håper hun holder seg unna!) limey Charla.....IKM 24. ingen tr enda, men 2 negative tester. Prøvd i 3 år på nr. 2... Charla Vikkemor, IKM 30. 2pp Rar i magen men kanskje bare sommerfugler...tester nok snart ;0) her er jeg (IKM 26., neg. test den 26., ingen sympt. 2pp) TheaN sin mamma - IKM 27., testet negativt i dag, men føler det er noe på gang... tester snart på ny! frøskjerringa IKM 30. 2pp etter SA skikkelig gravidfølelse...håper,håper BabyDior 4pp ( ikm ca 29/30 - har noen symptomer...vil ikke ha TR nå...)
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 29. september 2007 #39 Skrevet 29. september 2007 GRAVID ****************** Har jente på 2,5 + spire - Jippi! Lille Blome - svak skyggestrek i går, meeget tydelig GRAVID på CB Digital-test i dag!!! Jippi!! Limey -Flott rosa strek i dag:) Jippi!! (både på el og gr.test faktisk..) Tror vi prøver snart:) Kan bare ikke tro det:) ønsker oss en liten en:) 3pp etter SA Marte og tulla ************* **** IKKE GRAVID ***************** gleder.meg (går over i 11.pp.) uuutålmodig snart inne i 8 pp smash=) (over til 3 pp) mamma te viktoria(over i 3 pp) *ønsker* (over til 6.pp) DOLCE&GABBANA-the one (over i 3pp) solstrålen80 (over i 2 pp etter 3 sa) ticalinda, over i 7pp på IKM Klorepus (over til 4 pp etter SA) Rafi over til 5 pp Lillis 2pp, over i 3pp ***************** VENTERE ***************** Kruttmus( beg test i dag, ikm 26, ingen tr) Dotten 14. pp (ikm 26, ingen tr enda og håper hun holder seg unna!) limey Charla.....IKM 24. ingen tr enda, men 2 negative tester. Prøvd i 3 år på nr. 2... Charla Vikkemor, IKM 30. 2pp Rar i magen men kanskje bare sommerfugler...tester nok snart ;0) her er jeg (IKM 26., neg. test den 26., ingen sympt. 2pp) TheaN sin mamma - IKM 27., testet negativt i dag, men føler det er noe på gang... tester snart på ny! frøskjerringa IKM 30. 2pp etter SA skikkelig gravidfølelse...håper,håper BabyDior 4pp ( ikm ca 29/30 - har noen symptomer...vil ikke ha TR nå...)
Linnsi_79 Skrevet 29. september 2007 #40 Skrevet 29. september 2007 GRAVID ****************** Har jente på 2,5 + spire - Jippi! Lille Blome - svak skyggestrek i går, meeget tydelig GRAVID på CB Digital-test i dag!!! Jippi!! Limey -Flott rosa strek i dag:) Jippi!! (både på el og gr.test faktisk..) Tror vi prøver snart:) Kan bare ikke tro det:) ønsker oss en liten en:) 3pp etter SA Marte og tulla ************* **** IKKE GRAVID ***************** gleder.meg (går over i 11.pp.) uuutålmodig snart inne i 8 pp smash=) (over til 3 pp) mamma te viktoria(over i 3 pp) *ønsker* (over til 6.pp) DOLCE&GABBANA-the one (over i 3pp) solstrålen80 (over i 2 pp etter 3 sa) ticalinda, over i 7pp på IKM Klorepus (over til 4 pp etter SA) Rafi over til 5 pp Lillis 2pp, over i 3pp ***************** VENTERE ***************** Kruttmus( beg test i dag, ikm 26, ingen tr) Dotten 14. pp (ikm 26, ingen tr enda og håper hun holder seg unna!) limey Charla.....IKM 24. ingen tr enda, men 2 negative tester. Prøvd i 3 år på nr. 2... Charla Vikkemor, IKM 30. 2pp Rar i magen men kanskje bare sommerfugler...tester nok snart ;0) her er jeg (IKM 26., neg. test den 26., ingen sympt. 2pp) TheaN sin mamma - IKM 27., testet negativt i dag, men føler det er noe på gang... tester snart på ny! frøskjerringa IKM 30. 2pp etter SA skikkelig gravidfølelse...håper,håper BabyDior 4pp ( ikm ca 29/30 - har noen symptomer...vil ikke ha TR nå...) Linnsi_79-IKM 27. Testet negativt i går, men ikke mrgurin. Ingen tegn til TR. Tester igjen mand mrg:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå