Gå til innhold

Naar begynne med tran??


Puppeguri m/ 2 små dramaqueens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er rett over 5 uker naa.. naar skal jeg begynne med tran? eller burde jeg ha begynnt med det allerede... ? :D

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

okei takk takk :D da begynner jeg idag da:P men skal jeg da gi med en teskje ..? eller sproeyte.. ? kansje et rart spm :P

Skrevet

Prøve om babyen din vil ha av teskje først, kanskje?

Selv gir jeg d-vitamin dåper, og de bare dryppes inn i munnen. Har ikke prøvd å gi tran, derfor vet jeg ikke :)

Skrevet

okei.. ;D

d-vitamin draaper? istedenfor tran ? :D kan jeg spoerre hvorfor? :D hvor faar du kjoept og til hvilken pris? =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...