Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Jenta mi er rett over 5 uker naa.. naar skal jeg begynne med tran? eller burde jeg ha begynnt med det allerede... ?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 okei takk takk da begynner jeg idag da:P men skal jeg da gi med en teskje ..? eller sproeyte.. ? kansje et rart spm
Gjest Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Prøve om babyen din vil ha av teskje først, kanskje? Selv gir jeg d-vitamin dåper, og de bare dryppes inn i munnen. Har ikke prøvd å gi tran, derfor vet jeg ikke
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 okei.. ;D d-vitamin draaper? istedenfor tran ? kan jeg spoerre hvorfor? hvor faar du kjoept og til hvilken pris? =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå