Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Noen andre her som har opplevd at deres lille gull har mareritt? Jenta mi er rett over 5 uker naa.. og jeg tror hun har hatt mareritt et par ganger... hun kan ligge aa sove helt fredelig og fint.. saa plutselig begynner hun aa graate .. en helt spesiell graat.. ser at hun ikke er vaaken.. saa vaakner hun rimelig kjapt etter.... faar kjempe vondt av henne!!! stakkar lille jenta mi!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. september 2007 aner ikke... det virker liksom som det kommer veldig plutselig.. hun graater ikke lenge.. og det kan vel ikke kalles skikkelig graating heller.. bare en spesiell sutring liksomsom varer noen sekunder.. hun hoeres liksom litt forskremt ut.. har vel skjedd 3-4 ganger... virker som om hun har mareritt.. men jeg aner jo ikke.. hun vaakner rett etterpaa.. og sutrer ikke lenger da ... saa er vel kansje ikke luftplager da.. eller?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Yngste min var mye plagd med 'mareritt' når hun var baby. Snakket med helsesøster om det og hun sa at det kan bli sån hvis de får alt for mye intrykk en del dager. Det gjør vondt i mammahjertet når de har det sånn, men det går over. Fra hun var 1 1/2 - 2 mnd så kom disse 'marerittene' mer og mer sjeldent
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2007 huff ja det gjoer ganske vondt syns jo saa synd paa henne! lurer saann paa hva hun droemmer! pleier aa troeste og kose masse med henne naar dette skjer..
Gjest Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Ja sånn har Anniken også. Hun hikster litt på en måte i søvne og vrikker på hodet, slik som voksne gjør når de har mareritt... er en helt spesiell sutrelyd, hører den aldri ellers. varer i ca 5 sekunder og så er det over...hun er 2,5 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå