~sjiraff~ Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Synes bagen ser forholdsvis liten ut, og lurer på hva slags vinterpose som kan passe oppi? Skal ikke ha barn før i midten av februar så vurderer om jeg kanskje bare skal bruke vår/høstposen til Quinny som vi allerede har liggende, og heller kjøpe en ordentlig pose neste vinter?
Lille søtnos Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Vi brukte en vanlig ullskinnspose fra barnevognhuset. Gikk fint gjennom hele vinteren ifjor. Den bagen er vel ikke så¨mye kortere enn mange andre, men har en innsving på midten. Neste år bruker du vel sportsdelen, og da har du jo mye bedre plass til hvilken som helst pose.
Gjest Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 jeg skal i april men vi vet jo aldri hva slags vær det er i Norge på den tiden. vanskelig å vite hva man skal velge Jeg ville kanskje bare brukt vår/høstposen og bare lagt ett tykt teppe over eller noe.
FrøkenSprøken Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Vi brukte voksi. Fikk ikke plass til lammeskinnsposen.
chill+enda en til Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Vi brukte lammeskinnspose i den. Gutten vår ble født i mars, så brukte den litt i vår. (Bergen). Hadde teppe over for å gjør det litt ekstra lunt.
meg & to små vampyrer Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Vi brukte en slik gammel nedarvet pose med cordfløyel. Den fikk såvidt plass om vi brettet opp litt på kantene. Gutten vår er mindre en snittet og passet i den bagen til han var 5 mnd. Da måtte både gutt og pose flyttes til sporsdelen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå