Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. september 2007 #1 Skrevet 24. september 2007 Noen andre her som har opplevd at deres lille gull har mareritt? Jenta mi er rett over 5 uker naa.. og jeg tror hun har hatt mareritt et par ganger... hun kan ligge aa sove helt fredelig og fint.. saa plutselig begynner hun aa graate .. en helt spesiell graat.. ser at hun ikke er vaaken.. saa vaakner hun rimelig kjapt etter.... faar kjempe vondt av henne!!! stakkar lille jenta mi!
Gjest Ut på tur Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Det har jenta mi jevnlig, noen ganger bare skvetter hun og slår ut med armene. Andre ganger begynner hun plutselig å hylskrige ut av ingenting. Da må vi bare kose med henne så roer hun seg med en gang. hun er også 5 uker
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2007 Huff ja.. her og kan hun skvette til.. men det er som oftest visst det kommer en veldig braa og hoey lyd.. til vanlig sover hun uansett stoey:P men er det rolig og det plutselig dukker opp en hoey lyd, da skvetter hun til.. men begynner ikke aa graate.. Vil ikke kalle dette hylskrik heller.. heller bare en forskremt sutring liksom. hehe.. varer bare noen sekunder.. helt spesiell graating.. faar kjempe vondt av henne.. koser og troester masse etterpaa!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 24. september 2007 #4 Skrevet 24. september 2007 Har opplevd det samme med lillegull! Mon tro hva de drømmer om.....hm:)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2007 det var liksom de.. hva droemmer de om som er saa skummelt.. ? at noen kommer aa stjeler fra dem puppen ? hehe..
MathildeC Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 He he, ja de har sikkert puppen rett foran munnen, og i det de skal gripe tak forsvinner den bakover og fortsetter aa bevege seg lengre og lengre vekk.. stakkars smaa babyene vaare :-)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2007 hahah godt mulig for jeg mener.. livet dreier seg jo stort sett om pupp om dagene da:P saa forstaar ikke hva skummelt de kan droemme om. den som bare visste :D
Gjest Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Det har gutten min også, han er snart 2 mnd. Har det jevnlig han, og jeg skvetter like mye hver gang ;( Stakkars lille rosin..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2007 huff ja det er ikke noe kjekt:( skvetter til jeg oxo!
Gjest Skrevet 24. september 2007 #10 Skrevet 24. september 2007 Jenta mi har også sånne episoder! Uff, jeg skvetter skikkelig til jeg også. Hun har de ennå, er 3 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå