Gå til innhold

Ønsker å bli spådd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg vil gjerne bli spådd født 14.8.79

Hadde sist mens 30 august..Ser noen flere små i min fremtid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ser ihvertfall to barn på deg.

Ser ut som det er ca. 3-4 år mellom storesøster og lillebror.

Jeg har følelse på en gutt, men vet ikke sikkert. Bildet jeg får opp, så har bebien hvitt tøy på, og en tynn hvit lue.

Hvor gammel er jenta du har nå?

Hvilken måned du blir gravid på klarer jeg ikke å se. Men jeg tror ikke det skal bli noe problem for deg.

Men følelsen sier vel at bebien blir født vinter/vår

Hilsen nybegynner

Skrevet

Å får ikke håpe du får rett på dette.vi ønsker oss 4 barn og holder på og prøver på nr 2 nå..Viktoria er nå 19 mnd..Så jeg håper det ikke tar så lenge som du får opp..Har holdt på og prøvd i snart 3 mnd nå..

Hvis det hjelper så er han født 21.03.79

Skrevet

Slapp helt av. Klart dere kan få flere barn, jeg så ihvertfall to, lenger inn i fremtiden prøvde jeg ikke å se.

Når jeg nå vet hvor gammel Victoria er tror jeg heller det er nærmere 3 år hun blir storesøster.

Å se bilder er ikke alltid så lett å tolke. Du kan sikkert selv tenke at bare å se et barn, er det ikke alltid lett å si nøyaktig hvor gammelt det er.

Med de opplysningene jeg nå har fått av deg, vil jeg tro at du blir gravid innen et halvt år.

Desverre klarer jeg ikke å se nøyaktig hvilken måned. Men jeg føler sterkt at dere blir gravide, og jeg tror det blir innen et halvt år. Altså ca. et halvt år. Det kan bety at det kan skje neste måned, eller i f.eks mars neste år.

Jeg håper det snart klaffer for dere.

Tenk positivt:-)

Hilsen nybegynner

Skrevet

Jeg så litt på det en gang til. For meg kan det se ut som neste blir født jan/feb 09. Men jeg håper det lykkes snart for dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...